1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Suositeltava Siemens/DNA-kauppa Tampereella

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja wrz, 9/5/03.

1. wrz

Tykkäykset:
    0
    En tiedä Tampereen puhelinkaupoista mitään, mutta DNA GPRS ja Siemensin luuri pitäis saada. Elikkäst jos joku tietää, missä on asiantuntevin/ystävällisin palvelu Tampereella. En oo myöskään niin hinnan perään, jos vastineeksi saa sujuvaa palvelua myös mahdollisissa ongelmatilanteissa.

Kiitos.
    wrz

2. Trex

Tykkäykset:
    0
    Itseänikin kiinnostaisi tietää, mitkä liikkeet myyvät Siemensin puhelimia Tampereella. Itse olen niitä nähnyt ainakin Sähkötason ja Telian mainoksissa, mutta onko muita vaihtoehtoja...

3. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Myös Radiolinjan omat jakelukanavat (Mäkitorppa, Kama, Radiolinjan palvelupisteet) myyvät Siemensin puhelimia. Ja liikkeitä löytyy myös Tampereelta.

4. Trex

Tykkäykset:
    0
    Kumma, ettei Mäkitorppa tullut mieleen, vaikka olen Mäkitorpan nettisivuilatkin viime aikoina tutkinut Siemensien hintoja. :p

5. Tanjuzka

Tanjuzka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    Iphone 5S
    Mun mäkitorppa ei myy dna:a (?)

6. PoGelius

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 5
    Mediapuhelin taitaa myydä molempia, mutta jos haluat kunnon palvelua niin älä sinne ainakaan mene. DNA:n liittymistä en tiedä, mutta mene Keskustorille siinä on 4-5 kännykkäliikettä melkein rinnatusten..

7. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Vastasinkin Trexin kysymykseen, mistä saa Siemensin puhelimia Tampereella, en Dna:n jälleenmyyjiä koskevaan kysymykseen.. ;)

8. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Minä taas voisin Helsingin Maifonin perusteella suositella Tampereen Maifonissa käyntiä. Sieltä ei saane Siemensiä, mutta DNA:n liittymiä ainakin saa.

Nimim. "Puhuri 200,- puheaikaa"

Jaa tämä viestiketju