1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Suositelkaa simpukkapuhelimia!

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja polttaja, 16/10/05.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. polttaja

Tykkäykset:
    0
    Eli, simpukkapuhelin haussa. Kamera ei välttämätön, mutta plussaa. Kalenteri olisi melko välttämätön. Hintaa mielellään korkeintaan 250e, mieluiten alle 200e... Ja plussaa olisi myös puhelimen päällä apunäyttö, josta näkee, kuka soittaa. Kertokaapa kokemuksianne.

2. Peurasaari

Peurasaari Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+
    ihme että kukaan ei ole vielä linkittänyt olemassa oleviin ketjuihin. :D

Osta 6101, hyvä, edullinen, perus läppäkone. Samsungiin verrattuna saat kunnon akun keston, siemensiin/motorolaan verrattuna näppärä käyttää ja sonyericsson ei taida ton hintaluokan läppäkoneita tehdäkkään enää. Tolla on hintaa ~220-250€.

3. Arvo

Arvo Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    444
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S5
  4. kerrunch

Tykkäykset:
    0
    Polttaja, kannattaa tehdä hakuja tässä forumissa. Löytyy paljon todella oivallista tietoa. Olen itse ollut forumin käyttäjä vajaan viikon, mutta todella positiivisesti yllättynyt. Erittäin asiantunteva käyttäjäryhmä ja monipuolista keskustelua.

Suosittelen muuten lämpimästi Samsungia. Olen itse käyttänyt ennen vain Nokian luureja, mutta viime torstaina hankin itselleni ensimmäisen Samsungin simpukan. Käsittämättömän vaivattomasti pääsin puhelimeen sisään, eikä kaipuuta Nokiaan ole. Käytän itse X480, siinä ei ole kameraa, koska en itse kameraa luuriin halua, mutta muuten oivallinen. Kannattaa zekata Samsungin luurit, sillä saat samalla rahalla enemmän vastinetta Samsungissa.

5. exichlo

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Note 2
    Suosittelen Nokia 6101 tai Motorola V600.

6. Arvo

Arvo Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    444
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S5
    Eikö toi linkki näkyny tarpeeks hyvin?
    Vai oletteko muutenvaan hidasälyisiä?

7. exichlo

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Note 2
    Ei ketään kiinnostaa sun antama linkistä!!! Mikä ihmeen mod wannebe säkin oot? Sitä paitsi, kukaan ei jaksa lukea yli 90 sivun pituinen viestiketju.

8. Arvo

Arvo Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    444
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S5
    Syö paskaa.

9. Draiver Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Miksi tämä tuonne ketjuun pitäisi laittaa?
    Miksi et ole "Mikä on hyvä tekstiviestipuhelin?" -ketjuun huomauttanut mitään?

Näissä molemmissa haetaan tietynlaista puhelinta (tekstiviesti ja simpukka). On paljon selkeämpää, jos näille kyselyille annetaan olla omat ketjut, koska tuonne linkittämääsi ketjuun keskustelut menisivät vain ristiin, mikä vaikeuttaisi luettavuutta merkittävästi.

Jos taas joku perustaa ketjun "Minkä näistä ostan", jossa olisi jo valmiina tietyt vaihtoehdot, niin silloin tuo "Kyselyjä mikä puhelin kannattaa ostaa" -ketju on oikea paikka.

10. exichlo

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Note 2
    Kasvaisit nyt poika isoksi ja opettele samalla käyttäytymään asiallisesti!

11. kerrunch

Tykkäykset:
    0
    Olihan ala-arvoinen kommentti. Vaikka toive olisi, että kaikki "millainen puhelin" -kysymykset laitetaan tiettyyn threadiin, ei se oikeuta käyttäytymään noin neanderthalilaisesti.

Toivottavasti täyttäessäsi 10 vuotta olet hieman viisaampi mieleltäsi.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju