1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Suositelkaa jotain...

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja X, 24/3/04.

1. X

Tykkäykset:
    0
    Eli suositelkaa jotain HYVÄÄ kämmenmikroa (tai puhelinta,jossa on symbian joku hyvä käyttis) joka olisi hintaluokaltaan 100-300€. Kämmenmikrossa(/puhelimessa) tarvisi olla hyvä käyttöjärjestelmä johonka saa paljon laajennuksia, mm. Messenger tai Irc sekä tietysti pelejä paljon... Itse olen katsellut Hp 1940 mutta on aikas hintava minun (tällä hetkellä) tyhjälle lompakolle... Eli siis Bluetooth ja Mese tai Irc sekä pitkä valmiusaika ja kaikki muu on plussaa... kameraa en tarvitse mutta ei siittäkään paljoa haittaa ole paitti hinta nousee...

Eli suositelkaa... :)

2. WS

WS Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itse ostaisin n-gagen. 199e:llä saat ja löytyy kaikki tarvitsemasi ja Symbian series 60 käyttis. Myös mp3-soitin, MMC-paikka ja radio plussaa.

3. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Samat sanat. Käytettynä vielä halvemmalla. Eikä oo sitä kameraakaan

4. Esa Isopahkala

Esa Isopahkala Ylläpitäjä

Tykkäykset:
    1329
    Puhelinmalli:
    Nexus 5x, Lumia 1020
    Koodi:
    Jelppiä...
    Voisitko muuttaa otsikon kuvaavammaksi?

5. X

Tykkäykset:
    0
    Joo mutta itse ajattelin tämmöisiä vaihtoehtoja, taitavat kyllä olla vähän kalliimmasta päästä mutta...

-Nokia 7700
    -SE S700
    -Hp 1940
    -Asus MyPal A620BT
    -Nokia 7610

Erityisesti Nokia 7700 kiinnostaisi mutta taitaa tulla aikas korkea hinta vai...?

Saakos tuohon Nokia 7700 Messengerin ja jonkinlaisen videonnauhoitusohjelman, tuolla viimeisimmällä en nyt paljoa mitään tee mutta...?

6. WonderC

Tykkäykset:
    0
    Suosittelen otsikon vaihtoa, kun kerran pyysit suosittelemaan jotain.

7. X

Tykkäykset:
    0
    eheheh... johan sen vaihdoin kerran...

8. X

Tykkäykset:
    0
    Eli kun tuo 7700 käyttää S90 (kai?) käyttistä niin onko siihen yhtä monipuoliset ohjelmat yms. kuin S60 ? Käykö S60:n ohjelmat yms. S90:n?

9. X

Tykkäykset:
    0
    Jaa tais tossa mennä haaveet perseeseen kun huomasin että hinta-arvio on 800-900€... :( nyt vituttaa... No täytyy kattella noita muita malleja... :(

10. Jeppe !

Tykkäykset:
    0
    ei se nyt noin kallis tule olemaan, ehkä joku 600 - 700e.

11. X

Tykkäykset:
    0
    No kuitenkin, toivottavasti laskee hinta kesäksi johonkin 500€ tai mieluummin alle vaikka sekin taitaa olla haaveajattelua... Täytyy sitten ostaa käytettynä jos ei muuten... Tuo taitaa olla näillä näkymin oikea vaihtoehto, täytyy tarkkailla kunhan tulee niin kunnon kuvia ja arvosteluja muista malleista jotka mahdollisesti olisivat vähän halvempia. Mutta kosketusnäyttö on pakollinen (en tiedä mutta se vaan on niin paljon parempi ja siistimpi mun mielestä).

Jaa tämä viestiketju