1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Suoraveloitus myös 044-asiakkaille

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Messenjah, 11/5/04.

1. Messenjah

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N95 / dna
    Kaikki DNA:n kuluttaja-asiakkaat voivat hoitaa jatkossa dna-laskunsa suoraveloituksella tai suoralaskulla. He voivat myös halutessaan siirtyä kokonaan sähköiseen laskutukseen valitsemalla perinteisen paperilaskun sijasta verkkolaskun.

Huom! Asiakkaan ennen 11.5.2004 tekemä suoraveloitusvaltakirja ei ole enää voimassa, vaan hänen on tehtävä omassa pankissaan uusi valtakirja.

Lähde ja ohjeet: http://www.dnafinland.fi/yksityisille/liittymat_ja_palvelut/gsm/laskutus_laskuvaihtoehdot.shtml

2. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Kauan siinä kestikin, tervetuloa dna:llekin 2000-luvulle.

3. Hakki

Hakki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Varmaan tyhjentäävätte koko tilin kun moisen tekee.. :)

4. Nemaskus

Tykkäykset:
    0
    :D

5. Masteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    Halleluja!

6. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Ainakin se lyhyen hetken,kun olin kyseisen pullakuski operaattorin liittymän haltija,oli laskut päin perset**.Vielä pitäis sitten antaa tuon firman viedä väärät summat suoraan tililtäkin.En suosittele moiseen ryhtymistä.Tarkistakaa laskunne ensin ja sitten maksatte ja mielellään viikon myöhässä.

7. SYS 49152 Vieras

Eiköhän se ole menneisyyttä se. Sitäpaits ei todellakaan kannata maksaa viikkoa myöhässä. Ellei tieten tahtoen halua karhulaskua!

8. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Viikosta ei vielä tule karhulaskua;)
    Kuten jo laskutuksesta DNA:n kanssa ollut miljoona kertaa juttua,niin ainakaan itse en anna minkään operaattorille suoraveloitus mahdollisuutta,ennen laskun tsekkausta. Ja varsinkaan DNA:lle,mikä veloittaa gprs:n käytöstä,sekä MMS viestien lähettämisestä,vaikka kommulla puhuin ja käytin;)

9. SYS 49152 Vieras

Ai jaa...no en tiennyt. Mulla on tapana maksaa laskut ajallaan niin en tiennyt noista karhuista. Mut sikäli samaa mieltä, mä en anna ylipäätään YHDENKÄÄN laskuttajan laskuja suoraveloitukseen. Kaikki tulee mustaavalkoisella, paperilla mulle ja sitten yleensä kotoa naputtelen nettipankkiin, joskus kauppareissulla saatan käydä automaatilla maksamassa.

10. O.J. Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    108
    Jaa, mulle tulee hyvissä ajoin ennen eräpäivää ilmoitus tiliveloituksesta (=samanlainen, kuin paperilasku,mutta summan kohdalla on maininta "suoraveloitus") ja jos on tarvetta oikaista, niin firmaan kerkeää soittaa ennen eräpäivää. Yhden GSM-laskun olen maksanut "perinteisellä" tavalla ja kaikki muut ovat menneet suoraveloituksella. Sama juttu kaikissa mahdollisissa laskuissa.

11. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Joo kyllä mäkin laskut maksan eräpäivään mennessä aina,mutta se oli vaan sellainen letkautus ja pieni yllytyksen poikanen boikotoimiseen koko firmaa vastaan. Tosiasiassa jokainen viime kädessä päättää,että milloin ja miten laskunsa hoitaa. Mä haluan kuitenkin nähdä dokumentit ensin maksamista.Verkkopankin kautta hoituu sitten mallikkaasti.

12. Messenjah

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N95 / dna
    Lienee sinulla ollut dna041-liittymä?
    Muuten olisi kovin kummallista, että gprs:n käytöstä veloitettaisiin kun ei ole dna:lla edes megahinnoiteltua gprs:ää, vaan ainoastaan 100MB:n paketti, joka täytyy tilata liittymään lisäpalveluna.. Lisäksi mms-palvelukin täytyy asiakkaan itse kytkeä päälle esim. tekstiviestillä.

13. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Ei ollut mikään dna041 liittymä. Tilasin puheluerittelynkin ja olin heidän mukaan lähettänyt noita mms viestejä,mutta kommullahan tuo on mahdotonta.Hyvittivät ilman sen kummempaa käden vääntöä laskua oikeaksi,mutta ihan periaate tasolla puutuin epäköhtiin laskussani. Eli siksi olen tarkkana.Vaikka laskut maksan nykyään Radiolinjalle,niin esim tekstiviestien määrät katson kommun lokista ja vertaan niiden määrää laskusta,että pitävätkö paikkaansa.Ehkä menee jo nihlisti touhuksi,mutta pikku juttu mulle.

14. BuZu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Joillakin firmoilla on mahdollisuus suoraveloituksen sijaan antaa firmalle suoralaskutusvaltuutus ts. lasku tulee sähköisenä verkkopankkiin ja odottaa siellä maksua odottavien laskujen kanssa käyttäjän hyväksyntää.

Laskun summaa ja eräpäivää pääsee muokkaamaan.

Suoraveloituslaskuja ei ainakaan OP:n Kultarahassa pysty näkemään/muokkaamaan.

Jaa tämä viestiketju