1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

suomentakaa maallikolle..

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Maai, 28/7/04.

1. Maai

Tykkäykset:
    0
    Päiviä ^^

Olen tuoreen (kaksi päivää sitten ostetun) uuden sony ericsson z200:n omistaja ja olen ollut suhteellisen tyytyväinen ostooni. Koko ikäni olen käyttänyt Nokiaa, joten tokihan tässä menee hieman aikaa totutellessa uuteen puhelinmalliin ^^;

Mutta kyselisin tässä (vaikka aihetta oltiinkiin hieman näemmä jo sivuttu) kuvan ja soittoäänen tilaamisesta ko malliin. Käyttöohjeista sain sellaisen kuvan että datakaapeli löytyisi tähänkin malliin, mutta näin ei ole. Pitääkö siis tyytyä infrapunalähetykseen tai wappiin? ja mikä mahdollisuus bluetooth on? Näin tekniikan ihmelapsena en ole löytänyt kovinkaan tarkkaa tietoa mistään, joten ajattelin teiltä sitten kysäistä ^^

wappi vaikuttaa hieman kalliin oloiselta (jos nyt ymmärsin oikein Elisan hinnaston).. minkälaisia kokemuksia z200:n wap-ominaisuuksista? Mitä minun vielä pitää hankkia, jotta saisin mieleiseni taustakuvan ja soittoäänen? XD

Kiitoksia jo näin etukäteen! ^^

2. O.J. Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    108
    Bluetoothia tuossa ei ole. Eiköhän paras tapa ole hankkia siihen wap-asetukset SE:n sivuilta.

Elisallakin on kai kk-maksuton GPRS-palvelu, joten vähäinen käyttö ei tule kalliiksi.

Jaa tämä viestiketju