1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Suomenkielinen FW16 CX65:n (A200)

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja Augu, 18/10/04.

1. Augu

Tykkäykset:
    0
    Löytyykö keltään tai netistä tuota vielä? Ei viitti mitään muunkielistä laitaa kännyyn :/ Joku sanoi, että johonkin huoltoon/polttopisteeseen olis tuo tullut jo suomenkilisenä?

2. Harvest

Tykkäykset:
    0
    Jossain toisessa topicissa mainitsin, että ainakin Lahden FintelShopissa on kaikkiin 65-sarjalaisiin fw16 saatavilla. Luulisi siis olevan muissakin päivityspisteissä, jotka Siemensin sivuilla mainitaan.

3. PuMan

PuMan Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    49
    Puhelinmalli:
    S7e
    Oli ainakin Lappeenrannan Teleringissä toi fw16.Nyt toimii Siemens 3D Rallykin.On se aika siisti peli,ainaki puhelimen pelix :)

4. AER0

Tykkäykset:
    0
    Miten ne PuMan hoiti sen homman siellä, siis ihan paikan päällä? ja kauan kesti? aattelin itsekin viedä teleringiin vaikka DCA-510 onkin kohta tulossa

5. PuMan

PuMan Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    49
    Puhelinmalli:
    S7e
    Ei siin menny ko puolisen tuntia ni sai puhelimen pois.Hyvin noi päivitys hommat on toiminu siellä.Itellä on 2 Siemensin puhelinta ja molempia käyttäny tuolla päivityksessä ja ain on menny n. puolisen tuntia hommassa.On mulla myös toi DCA-510 kaapeli itellä mut esim.tota fw16:ta en oo löytäny netistä,ainakaa oikeelle kieli-variantilla.Mut ei siin mitää ko tuo päivityshommeli pelaa noin hyvin tuolla.

6. AER0

Tykkäykset:
    0
    oon kohta lähdössä kaupungille ja aattelin samalla viedä päivitykseen niin.. häviääkö puhelimesta mitään tietoja päivityksen yhteydessä? kuvia, ääniä, viestejä tms ?

7. Tanjuzka

Tanjuzka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    Iphone 5S
    otetut kuvat / äänet / puhelimen muistissa olevat sms:t ja puhelinnumerot yms..

8. maalitykki

Tykkäykset:
    0
    Jep puhelimesta lähtee kaikki ylimääräinen päivitettäessä. Ts. puhelin on samassa kunnossa kuin ostettaessa päivityksestä tullessaan. Toi SW16 on ilmeisesti kaikissa päivityspisteissä jo, tai näin ainakin helpdeskistä sanottiin. Omani päivitin tänään (Pitäjänmäellä) ja SW12:sta verrattuna ainakin huomattavasti vakaampi/bugittomampi.

SW12 tais ollakin joku susiversio siinä välissä. Kone jäi jatkuvasti johonkin luuppiin ja ei esimerkiksi tunnistanut datapiuhaa ollenkaan. No nyt pelaa jo paremmin.

9. MrT

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    C6-01
    Itse kun päivität nii ei katoa. Ainakin itse juuri päivitin s65:ni sw12->sw16 ja ei hävinnyt mitään..:)

10. AKO

AKO

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 5800XM & DNA
    Mä päivitin puhelimeni (M55) liikkeessä ja ne sanoivat siellä, että kaikki osoitetiedot häviää päivitettäessä. Mä kopioin kaikki numerot SIM-kortille ja vein puhelimen päivitettäväksi. Yllätys oli suuri kun päivityksen jälkeen kaikki oli tallessa. Numerot, viestit, kuvat, soittoäänet ja kaikki.

11. niku1987

Tykkäykset:
    0
    eli netistä ei löydy vielä mistään tuota cx65 sw16 200 variantilla olevaa?

12. AER0

Tykkäykset:
    0
    En kyllä ymmärrä miksi liikkeissä on jo fw16 200 mut netissä ei, yleensä se on toisinpäin. mut heti ilmotusta kun joku sen löytää!

13. Augu

Tykkäykset:
    0
    Ite ratkaisin ongelman asentamalla A100 variantin sisään, kuitenkin ennen tätä otin suomenkielisen T9 filun talteen ja siirsin sitten kännyyn päivityksen jälkeen. Valikot englanniksi, mutta T9 toimii suomeksi nyt :)

14. Suomen Huippu Vieras

Jaa, ainakin C55:llekin oli liikkeissä saatavissa versio 21 tai 24, Siemensin sivuilla on varmaan vieläkin vain 18. On se kyllä niin ihmeen vaikeaa saada niitä päivityksiä sinne nettiin. Kun kerran tarjotaan päivityksiä netissä, niin eikö se olisi järkevää tarjota uusimpia mahdollisiakin eikä mitään vanhoja bugikasoja.

Jaa tämä viestiketju