1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Suomen kieli

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja _s4_, 15/5/05.

1. _s4_

Tykkäykset:
    0
    Miten saa suomen kielen olen kuullut että se pitää päivittää jotenkin mutta miten? saako sen päivitettyä itse tietokoneelta datakaapelin avulla?

2. Mele

Tykkäykset:
    11
    Noo jos sitä ei puhelimessa valmiiks ole niin sellanen päivitysversio pitää hommata missä suomenkieli on, jos siemensin sivuilta löytyy päivitysversio puhelimeesi. Kaapelilla saa kyllä päivitettyä

3. _s4_

Tykkäykset:
    0
    olen ostamassa s65 ja siemensin sivuilla oli joku finnish tiedosto ja epäilen että se on se suomen kieli

4. Mele

Tykkäykset:
    11
    hmmm.. ainakin suomenkieliset päivitysversion löytää kun menee www.my-siemens.com kautta suomenkielisille sivuille ja sieltä valitsee s65 puhelinmallin ja ja sieltä kautta sitten ohjelmistot ja päivitykset. Luultavsti kyseessä on sama tiedosto.

5. _s4_

Tykkäykset:
    0
    Kiitos vinkistä!

6. _s4_

Tykkäykset:
    0
    MPM - Finnish (zip, 49274 Kb) tommonen tiedosto siellä on.

7. Mele

Tykkäykset:
    11
    juu ei tuo on tietokone ohjelma ei päivitysversio. puhelimen päivitysversio on siinä ylempänä. Tiestysti jos et ole ihan varma miten päivittää voi puhelimen aina päivittää paikallisella myyjällä kenellä siihen on mahdollisuus.

Jaa tämä viestiketju