1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mobiili.fi Suomalainen pelikehittäjä tekee kolme Top Gear -mobiilipeliä – ensimmäinen tulee jo tänä vuonna

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelinuutiset', aloittaja Uutissyöte, 24/8/16.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. Uutissyöte

    Uutissyöte

    Liittynyt:
    28/6/15
    Viestit:
    559
    Tykkäykset:
    0
    [​IMG]
    Motoriousin tiimi yhdessä Stigin kanssa.


    Suomalainen, Helsingissä toimiva Motorious Entertainment on saanut puolen miljoonan euron rahoituksen kolmen Top Gear -mobiilipelin kehittämiseen ja julkaisemiseen yhteistyössä BBC Worldwiden kanssa.

    Pelit ovat olleet työn alla jo vuoden. Pelisarjan ensimmäinen, työnimellä Top Gear the Road Trip kulkeva peli julkaistaan vuoden 2016 lopussa ja toiset kaksi peliä vuoden 2017 aikana

    Top Gear the Road Trip -pelissä pelaaja pääsee toteuttamaan TV-ohjelmasta tuttuja legendaarisia Top Gear -haasteita, kuten Reliant Robinin laukaisun avaruuteen, amfibiset autot, auto-jalkapallon ja Toyota Hiluxin tuhoamisen. Lisäksi teemana on Englannista Ranskaan ja Alppien läpi Italiaan kulkeva automatka, jossa pelaajan tulee suunnitella oikeanlainen strategia edistyäkseen automatkalla ja käyttää autonviritys- ja pulmienratkontakykyjään Top Gear -haasteissa.

    Sijoittajina nyt saadussa rahoituksessa on kaksi pohjoismaista sijoitusyhtiötä. Rahoituksen turvin Motorious laajentaa tiimiään uusia työntekijöitä hakemalla ja valmistautuu julkaisemaan Top Gear -pelit. Pelejä tullaan markkinoimaan muun muassa BBC:n 400 miljoonan fanin Top Gear -yhteisöissä ympäri maailman.

    Motoriouksen tiimiläiset ovat aiemmin olleet kehittämässä muun muassa FlatOut-pelisarjaa, Sega Rallya, Ridge Raceria ja Brawl Boltsia.

    ”Olen työskennellyt viihdeteollisuudessa jo yli 20 vuotta useassa eri asemassa ja toiminut Suomen Top Gear -julkaisun päätoimittajana vuodesta 2011 lähtien. Viisi vuotta Top Gear -perheessä olleena tunnen brändin syvimmän olemuksen, joka on paljon muutakin kuin pelkkiä autoja”, Motorious Entertainmentin toimitusjohtaja ja luova johtaja Jari Pauna kertoo. ”Sijoittajamme olivat vaikuttuneita kehittämistämme, maailmankuuluun Top Gear -brändiin loistavasti sopivista mobiilipeleistä sekä BBC Worldwiden kanssa solmimastamme yhteistyöstä, joka mahdollistaa pelien mainostamisen BBC:n kaikissa Top Gear -yhteisöissä, joilla on ympäri maailmaa huimat määrät seuraajia.”

    Jatka lukemista...
     
Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju