1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Suojakoodin selvitys/vaihto Nokia 6681 luuriin

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Walalauw, 25/11/05.

1. Walalauw

Tykkäykset:
    0
    Että ostimpas eilen kyseisen luurin (siis Nokia 6681) ja innostuksissani räpelsin sitä ja vaihdoin suojakoodin 12345 -> xxxxx ja laitoin näppäinlukon suojakoodin taakse. Nyt sattui käymään niin kehno juttu nimeltään suojakoodin unohdus... Nyt puhelin vaatii käynnistyessäänkin suojakoodia joten en saa sitä millään auki. Olen kokeillut useilla simeillä mutta ei vaan onnistu :S Ei kukaan sattuisi tietää mitään muuta keinoa noukkia suojakoodi kun käyttää se huoltoliikkeessä?

2. Peurasaari

Peurasaari Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+
    S60 malleissa koodia ei saa esille, vaan vaatii aina softauksen. Kerro huoltoliikkeessä että puhelin hukkaa kuvia muistista tai jotain niin eiköhän ne päivitä sen. Koskaan huolto ei näitä koodeja ole kysellyt kun asiakkaiden koodisuojattuja koneita on ollut huollossa. Tulee yleensä takas ja lappulla on myös suojakoodi kirjoitettuna. :D näin ei tietenkään kaikissa huolloissa.

3. Walalauw

Tykkäykset:
    0
    No kiitos tiedosta kuitenkin :)

4. gold

Tykkäykset:
    0
    Ja itse kun olen vienyt puhelimiani flashiin, niille ei ole tehty mitään ilman suojakoodia... mikä mun mielestä ihan fiksua näin. Muutenhan varastettuja puhelimia käytettäis takuuhuollossa tuon tuosta (Tai näin ilmeisesti käytetäänkin)

5. lost-soul

Tykkäykset:
    0
    Ongelmia tuskin tulee, jos kuitti on tallessa.

6. samumanu Vieras

Jos rehellisiä ollaan(Nykyään unohdettu asia täälläkin, ite sitä arvostan) niin eihän toi kuulu takuuseen. Kyseessähän on ihan oma moka. Oman tunnon mukaan saattaa takuuseen onnistuakin..

7. jannyman Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    0
    Juu ja eihän parikymppiä ole paljon mitä tuosta operaatiosta joutuu maksamaan.Ottaen huomioon luurin hinnan.Oppirahat täytyy aina maksaa..

Rehellisesti vaan sanot ettet muista suojakoodia.Ja saat hyvän joulumielen ;)

8. Walalauw

Tykkäykset:
    0
    Juu no nyt on käytetty puhelin huollossa mutta eivät (ihme kyllä) veloittaneet mitään siitä :D Sanoin pojille että suojakoodi unohtui ja voisivatko palauttaa sen ja niin siinä sitten kävi että asettivat suojakoodin 12345 antoivat kapulan ja eivät veloittaneet mitään... Tietysti kysyivät kaiken maailman ostokuitit takuut henkkarit... Mutta nyt on ongelma pulkassa :)

9. jannyman Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    0
    :)

Jaa tämä viestiketju