1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

suojakoodi

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja kipina, 5/3/07.

1. kipina

Tykkäykset:
    0
    pappa sai lapsenlapselta 3310 ja siihen ilmestyi korttia laittaessa suojakoodin kusely kävin nokian huollossa oisivat pyytäneet 10e jos olisivat onnistuneet saamaan suojakoodin selville mutta eipä onnistunut onko puhelin niin vanha että ovat hävittäneet ohjelmansakkin yrittivät jonkun imein kautta eikö näitä unohduksia tapahdu enempää kun niistä ei sen enempää puhuta

2. MiCO

MiCO Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Aivan erinomaisen selkeästi kirjoitettu viesti. Mitä tässä nyt sitten haettiin? 3310:n saatat saada auki master codella jonka saat täältä

3. kipina

Tykkäykset:
    0
    apua

no minä tarkoitin tällä kirjoituksalla kysellä jos jollain olisi neuvoja

4. Imperial

Imperial

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Neljän rivin lause ilman ainuttakaan välimerkkiä? Ok, jos kirjoittaja on 4 -vuotias tai jokin maahanmuuttaja.

MiCon viestissä kelpo neuvo, ja kyllähän vastaavia 3310:jä saa kirpputoreilta varmasti alle kympilläkin.

5. Dillinger

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    5800 E90 Elisa Saunalahti
    Kierrätys kunniaan, mutta eikö olisi jo aika hommata uudempaa puhelinta?

6. Imperial

Imperial

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Tuskinpa pappa paljoa välittää, että puhuuko viime vuosituhannelta olevaan 3310:iin vaiko uuteen 1100:aan. Järkevää eroa kun ei noilla juurikaan ole ja jälkimmäisessä vielä sekavemmat näppäimet. Toki uusi on aina uusi, mutta ei sekään luotettavuutta takaa.

Tiedä sitten millainen pappa kyseessä, mutta eipä tuskinpa normipappa millään multimediapuhelimella tekee mitään

7. Dillinger

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    5800 E90 Elisa Saunalahti
    On kyllä totta ettei sillä iällä niin väliä varsinkin jos vanha käyttäjä kyseessä. Mutta kyllä silti itse jos olisin samassa tilanteessa kävisin hakemassa vaikka käytettynä jonkun "paremman". Esim jos itse olisin lahjoittamassa puhelinta papalle en kyllä kehtaisi mitään useamman vuoden vanhaa puhelinta viedä, mikä olisi ollu omassa käytössä vaikka 5-vuotta. Ja tämähän on vain minun mielipiteeni asiaan.

Jaa tämä viestiketju