Suojakoodi

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Miten saa selville 3310:n suojakoodin, muuten kuin viemällä puhelimen liikkeeseen ja maksamalla itsensä kipeäksi..........Apua tarvitaan

bull

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
javatto sanoi:
Miten saa selville 3310:n suojakoodin, muuten kuin viemällä puhelimen liikkeeseen ja maksamalla itsensä kipeäksi..........Apua tarvitaan

Luulen ettet sitä miten saa, sehän on yks varkaudenesto-ominaisuus... Oletushan on 12345 (ainakin yleensä) ja miks turhaan sitä muuttamaan...???

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Ja ei minun tietääkseni tuo toimenpide nyt huollossakaan liiemmälti maksa.

kellotin

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
El Pastor sanoi:

Takuu aikana luulis olevan ilmainen. Eikös tuota suojakoodia kysytä esim. alkuperäisten asetusten palautuksessa!?

Kotkis

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
24
Puhelinmalli
IPhone 7
Bull sanoi:
Luulen ettet sitä miten saa, sehän on yks varkaudenesto-ominaisuus... Oletushan on 12345 (ainakin yleensä) ja miks turhaan sitä muuttamaan...???
???!
Varkaudenesto-ominaisuus -> "miks turhaan sitä muuttamaan?"
!!!? Logiikka?

bull

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Kotkis sanoi:
Bull sanoi:
???!
Varkaudenesto-ominaisuus -> "miks turhaan sitä muuttamaan?"
!!!? Logiikka?

Joo, ei ollut! :eek:) En tiedä mitä ajattelin ku jutun kirjoitin, joten unohdetaan sanomani! :eek:)

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
kellotin sanoi:
El Pastor sanoi:

Takuu aikana luulis olevan ilmainen. Eikös tuota suojakoodia kysytä esim. alkuperäisten asetusten palautuksessa!?

Tietääkseni alkuperäisten asetuksien palautuksessa suojakoodi ei kuitenkaan "nollaannu". Softauksessa se nollaantuu, jolloin, jos puhelimen vie takuu-aikana huoltoon ja pyytää softaamaan, niin eiköhän ongelma häivy.

Top Bottom