1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Suojakalvo

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Nokeva, 13/3/08.

1. Nokeva

Tykkäykset:
    0
    Tietääkö joku mistä saa E90 puhelimeen suojakalvon? Nykyinen kalvo alkaa huonontua. Se on huollon jäljiltä.

2. säätäjä86 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    5
  3. webbimato

Tykkäykset:
    5
  4. ajs Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    195
    Tilasin itselleni jo viime kesänä tuommoisen ja kun kyselin siitä tarkempia valmistajalta selvisi että todellakin liimataan saippuaveden kanssa siihen näytön pintaan. Kun kysyin sen irroituksesta, varoittelivat että saattaa olla tiukassa ja näyttö vahingoittua tai jopa "revetä mukaan" jos kalvoa irroittaa.
    "The adhesive is very strong and has the potential to damage the phone (pull the screen away etc) if you are not careful."

Tuo ei siis ole sama kuin ne kalvot mitä yleensä näkee myytävän. nehän voi irroittaa, pestä ja kiinnittää jopa uudestaan. Niissä ei taida mitään oikeata liimaa edes olla vaan kalvon pinta on vain tahmea ja tarttuva.

En ole tuota (ainakaan vielä) puhelimeeni kiinnittänyt, joten sen laadusta ja lupauksista en tiedä. Olen odotellut että Nokia korjaa sen E90 näyttöongelmat kunnolla ja vasta sen korjauksen jälkeen aikasintaan..

5. Presterin

Tykkäykset:
    0
    Dealextreme.comista olen itse tilannut noita kalvoja jotka ei jätä mitään jäämiä. Halpoja ja hyviä. Miinusta pitkästä toimitusajasta, parisen viikkoa.

6. tahratonteraes

tahratonteraes

Tykkäykset:
    0
    Jos halvalla haluaa päästä niin hae Clasulta. Itse hain sieltä omaan e90:seen ja hyvin on toiminut. Se pitää vaan leikata itse sopivan kokoiseksi mutta jos vähänkään on joskus askarrellut niin ei tod ole vaikeaa.

7. IngenioX

IngenioX

Tykkäykset:
    9
    Puhelinmalli:
    Honor 7, SG K Zoom ja "pari" muuta..
    Loistavia kalvoja ja itselläni kesti vain noin viikon tulla postissa.

8. puikko

puikko Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    205
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Pitäis vaimolle 6267 malliin tilailla suojakalvoa mutta ei oikein missään ole suoraan tuolle mallille sopivaa. Osaako joku 'ulkomuistista' sanoa missä mallissa olisi samankokoinen näyttö?

Vai olisiko esim tuollainen 2,2" suojakalvo niin yleiskoko että menisi tuohon luuriin?

9. jukgra

Tykkäykset:
    0
    kalvot

Class ohlssonilta saa hyvät kalvot 4,90 e ainakin kolmeen puhelimeen , itseleikattavat + puhdistusliinat. Liima näissä kalvoissa on lähes olematon , tärkein ominaisuus , vaihdettavuus on olemassa.

Gigantista ostin kalvot , hinta 4 euroa . Olivat tavallista kontakti muovia . Roskiin menivät. Markantalo myy samoja kontakti muovinpalasia.

Jaa tämä viestiketju