1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

summer games 2004 siemensin m55

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja snage, 1/5/04.

1. snage

Tykkäykset:
    0
    Joo haluaisin kokeilla miten saan siirrettyä kyseisen pelin omiin java kansioon että siitä tulisi toimiva kokonaisuus.

Olen jo purkanut sen zipin tietokoneeseen ja en tiedä mitä tiedostoja pitää tökätä sinne java/jam kansioon.

sieltä löytyy zippauksen jälkeen seuraavat tiedostot.
    Tiedosto kansio meta-inf ja sen kun aukasee niin siellä on manifest.mf.
    siten on jad tiedosto, class tiedostoja ja muutama image.

Joten mitkä niistä vai kaikkiko pitää siirtää jotta peli toimii

P.S yritän laittaa ekaa kertaa peliä luuriin joten jos joku jaksaisi laittaa seikkaperäiset ohjeen jota tämmönen vähemmän näitten kanssa vehtaavakin ymmärtää

2. WS

WS Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    .jad ja .jar tiedostot pitää siirtää luuriin.

3. snage

Tykkäykset:
    0
    summer games

Joo se tieto oli jo mulla mutta siinä mikä mulla on se peli koneella niin ei löydy niitä
    .jar tiedostoja
    Eli pitää onkia sellanen sit jostain

4. AKO

AKO

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 5800XM & DNA
    Oletko snage vahingossa purkanut sen .jar -tiedoston? Sieltä löytyy nimittäin yleensä (aina?) tuo meta-inf kansio.

5. Epelii

Tykkäykset:
    0
    Se *.class tiedosto on sen java pelin itse "peli" tiedosto, jota ei ole laitettu *.jar muotoon. Se pitää pakata *.jar tiedostoksi meta-inf:n ja manifest.mf:n kanssa J2ME:lla, mikä menee liian vaikeaksi. Hakemasi peli taitaa olla viallinen/virheellinen. Joten kannattaa hakea toinen versio ko. pelistä. Pääset siten helpommalla.

Voit toki kokeilla jos M55 osaisi lukea suoraan *.class tiedostoja, laittamalla ne kaikki tiedostot (mitä oli sen zip paketin sisällä) samaan hakemistoon ja siirtämällä sen hakemiston M55:n jam hakemistoon. Ja pelihän silloin käynnistettäisiin *.class tiedostosta

6. snage

Tykkäykset:
    0
    summer games

joo kiitokset kaikille nyt toimii noilla ohjeilla

Jaa tämä viestiketju