1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Sumean pelit silkkaa kusetusta

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja SingletonII, 9/11/03.

1. SingletonII

Tykkäykset:
    0
    Hohohohohoh. Tilasin suomalaisen Sumean pelin uuden uutukaiseen Noksun 6600:seen ja voi helvetti. Pelissä (Rescue Zoy) oli peräti 6 (SIIS KUUSI) kenttää ja pelasin sen päästä päähän 15 minuutissa. Mitä ihmettä?? Ovatko kaikki mobiilipelit samanmoista puhdasta kusetusta? Sen tiedän, että oli viimeinen Sumean peli mikä asentuu puhelimeen. Jos firma haluaa pilata oman maineensa tuolla tavoin niin siitä vaan.

2. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    no esim splinter cell oli kans samana tasonen lyhyt ja helppo.

mutta sit nää summer games ja sit se uus shoot & plash vai mikä lie niin vaikka niissä ei montaa urheilulajia olekkaan niin ne jaksaa innostaa todella kauan (viime keväänä aloin pelaamaan ja vieläkin tulee hakattua lähes päivittäin kavereitten kanssa)

3. Fievel

Tykkäykset:
    0
    pelit puhelimissa

joo olen myöskin lataillut noita pelejä puhelimeen ja huomannut että sisältöä kaivattaisiin lisää. pelit tuntuu loppuvan aivan liian nopeasti. itseäni ei jaksa kiinnostaa summer gamesin tyyliset pelit (kun pelailen soolona) vaikkakin gameloftin, sumean ja mrgoodlivingin pelit ovat muuhun markkinoilla olevaan shittiin verratuna ylivertaisia. odottelen vielä sitä hittiä jonka takia oikeasti jaksaisin bussipysäkillä pakkasella puhelintani rämpyttää. ;) moninpelejäkin kaipailisin, siis sellaisia joissa ei tarvi omaa puhelinta pistää kiertoon. vaikka sitten olisivatkin yksinkertaisia. kaveriporukassa sumean snowboarding feverkin on mukavaa ajanvietettä..

mielenkiintoista nähdä että tuleeko pelit olemaan yleisesti lyhyitä ja rinnastetaanko ne soittoääniin ja logoihin jotka kuitenkin ovat jollain tasolla kertakäyttökamaa (ainakin nuorten keskuudessa).. toivottavasti ei!!!

tuo zoy on muuten jo vanha peli joka on tehty mustavalkonäytöillekin (se oli voittanut jonkun ison kilpailun ja päätin testata sitä 3410:lläni vuosi sitten) kannattaa kytätä uutta kamaa jotka ovat tehty suoraan värinäytöisille puhelimille. niissä on yleensä enemmän sisältöä koska uusissa puhelimissa on enemmän potkua ja pelien tekijät ovat kehittyneet.

4. Tuamas

Tykkäykset:
    0
    Itse odotan todella innokkaasti edelleen ruotsalaisen firman Jadestonen peliä World in War, joka on jo testausvaiheessa, kyseessä olevassa pelissä pelataan strategiapeliä serverin kautta muita ihmisiä vastaan.
    Nettisivut:
    http://www.worldinwar.com/

5. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Kyllä ne varmaan joskus paranee, mutta hinnat nousee ja puhelimien muistin täytyy kasvaa.

6. SingletonII

Tykkäykset:
    0
    Sumea vaan kusettaa

Itse asiassa pelit ovat todella hyviä ja muistia on vaikka muille jakaa, Nuohan ovat tällä hetkellä luokkaa 20 kt - 100 eli tilaa olisi vaikka kuinka. Sumea vaan rahastaa eli ei ole edes kiinnostunut tekemään pelejä, joita voi pelata esim viikon. Jos pelin pelaa tälläinen rähmäkäpälä kuin minä läpi 15 minuutissa niin sen pelaa joku teini läpi 5 minuutissa, niin lyhyt oli esim tämän zoy-sarja. Itse en kehtaisi noin lyhyitä pelejä laittaa edes myyntiin, saatikka mainostaa niitä. On niitä hyviäkin pelejä, mutta muilla firmoilla.

Jaa tämä viestiketju