1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Suljetusta liittymästä lasku (Saunalahti)

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Mika, 25/6/04.

1. Mika

Mika

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 3G
    Kävipä hassusti, liittymäni suljettiin 30.4 se silti jäi auki vaikka asiakaspalvelusta sanottiin että se on suljettu. Asiakaspalvelussa myös 2 eri henkilöä sanoi minulle että nyt kun puhun liittymälllä puhelut ovat ilmaisia. Kuitenkin nyt minulle tuli lasku ajalta 1-31.5, 7e. Eihän se paljoa ole mutta en kyllä suostu maksamaan.

Onko kellään kokemusta tämänlaisesta tilaanteesta?

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Kuulostaa aika oudolta.
    Jos olet sanonut liittymän irti ja se on vielä asiakaspalvelusta vahvistettu niin ei perusmaksjuen veloittamiseen ole mitään perustetta.

Toki jos olet sotellut, niin ne sinun pitää maksaa. Mutta toisaalta jos asiakaspalvelu on luvannut sinulle ilmaiset puhelut ei ole perusteita veloittaa edes puheluista.

3. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Eli makselin kuukausimaksua irtsanotusta liittymästä. Irtisaniminen tapajhtui Mäkitorppa-liikkeessä. Kukaan ei tunnustanut virhettä, ja minä asiakkaana tietenkin maksoin viulut :(
    Olisihan tuosta voinut alkaa tappelemaan, mutta taisi olla tärkeämpää tekemistä juuri silloin.

4. Mika

Mika

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 3G
    Minun tapauksessani hieman eri asia, liittymä on Saunalahdenkin mukaan suljettu 30.4. Mutta puheluista mitä silloin puhuin kun oletin että puhelut olivat ilmaisia koska asiakaspalvelusta minulle niin 2 eri ihmistä sanoi, toisaalta aika vaikeaa lähteä todistamaan että joku minulle niin on sanonut. Ainakin toisen ihmisen nimen joka minulle niin sanoi saa ilmeisesti selvitettyä koska hän laittoi Soneralle vikailmoituksen siitä että kortti toimi vieläkin Soneran verkossa vaikka liittymä olikin suljettu.

5. mammammaa

Tykkäykset:
    0
    Hohhoijaa... Taas esimerkki Saunalahden "erehtymättömästä" järjestelmästä. Karkka on täällä ilmoitellut, että Sauniksen ADSL kytkettiin ennen aikojaan ja tottakai siitä pistettin myös lasku perään. Miksei Saunalahdella muuten asiakaspalvelu ilmoita nimeään puhelimeen vastatessaan? Sitä pitää ihan erikseen kysyä, jos aikoo myöhemmin selvitellä asioita. Hankala on vedota yhtään mihinkään, jos joutuu sanomaan, että "joku nuori tyttö mulle lupas ilmaset puhelut..."

6. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Ymmärsin ettei asennuspäivää oltu sovittu, toivottu tosin oli.

7. majuri

Tykkäykset:
    0
    Ainakin silloin vielä kun itse ko. firmassa olin töissä ('98 kenties, eli aika wanhaa infoa), niin ei meille (tekninen tuki) annettu käytännössä minkäänlaisia ohjeita siitä, miten puhelimeen pitää vastata; minua pidettiin jopa outona kun vastasin firman nimellä, osastolla ja omalla nimelläni :) Tosin myöhemmin osaston sisäisessä palaverissa puhuttiin että olisi kiva jos nimi kerrottaisiin puhelun lopuksi, että asiakas saa varmemman kuvan ja tietää ketä kysyä jos ongelma vielä vaivaa.

Toivon suuresti, että tilannetta on sen jälkeen "vähän" korjattu :)

Jaa tämä viestiketju