1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Suht halpa normikännykkä peruskäyttöön

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Saisinkolimonadin, 22/2/10.

1. Saisinkolimonadin

Tykkäykset:
    0
    Eli uutta puhelinta itselleni etsiskelen, vanha Nokia 3220:ni on minulla ollut nyt muutaman vuoden eli olen ollut pelistä pois hyvän aikaa ja vaihtoehtojen paljouden takia en itse osaa päättää minkälaisen hommaisin tilalle. Seuraavanlainen luuri olisi haussa:

- Hinta mielellään jotain 150e luokkaa, ei yli 200e ainakaan
    - Pääasiassa käytettäväksi varmaankin ihan peruskamaan, soitteluun ja tekstailuun
    - Nettiselailumahdollisuus plussaa
    - Suht hyvälaatuinen kamera
    - Käypä MP3-soittimeksi
    - Sen verran softatukea että jollain perus-Tetriksellä pääsen aikaani tappamaan, tietty olisi vielä parempi jos saisin siihen esim. jonkun NES- tai C64-emulaattorin, mutta tämä kai vaatii QWERTY-näppiksen ja sen verran tehoa ettei minun budjetillani taida onnistua
    - Tuki SD-muistikorteille olisi hyvä olla olemassa
    - Mahdollisuus lukea PDF-tiedostoja olisi erittäin suuri plussa muttei mikään välttämättömyys

Eräässä toisessa paikassa suositeltiin Nokia X3:a, mutta se on ehkä aavistuksen turhan musiikkipainotteinen minun makuuni. Merkillä ei nyt ole niin suurta väliä, vaikka nokialaisia olenkin koko pienen elämäni käyttänyt en siihen uskontokuntaan silti liiemmin kiintynyt ole. Täältä jos saan hyvän toisen mielipiteen niin olen hyvin kiitollinen.

2. sidrend

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 5800XM & HTC Tattoo + Saunalahti ViestiX 3G. (varalla mm. 5630XM, 5130XM, 5300XM, 6230i jne..)
    Olisikohan Nokia 5630 XpressMusic sinulle sopiva?

Jaa tämä viestiketju