1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Stockmannin outo "palvelu"?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Arctic cat, 24/10/03.

1. Arctic cat

Tykkäykset:
    0
    Toimitin puhelimeni Motorola T 720:n huoltoon Stockmannin kautta. Odottelin neljä viikkoa puhelinta, käyden välillä kyselemässä puhelinta Stokkalta. "He kyllä soittavat HETI kun puhellin saapuu heille", -sain kuulla. Viimein vaadin selvitystä, missä ihmeessä puhelin on? Sain Motorolan huollon numeron johon soitin. Siellä ilmoitettiin, että puhelin on lähtenut heiltä jo kaksi viikkoa sitten. Motorolan työntekijä selvitti paketin kulun, ja ilmoitti milloin paketti on haettu postista ja jopa kuka oli kuitannut sen. Menin näillä tiedoilla Stokkaan ja vaadin selvitystä. Myyjä painui selvittelemään puhelimen tapausta jälleen kerran, ja tuli takaisin puhelimeni mukanansa. "Olemme tänään yrittäneet soittaa teille, mutta emme ole tavoittaneet teitä". Ihmettelen, vaikka toinen puhelimeni on ollut koko päivän päällä, mitään soittoa ei ole tullut?

Minua jäi askarruttamaan, MIKSI puhelimeni oli Stokkassa Kaksi viikoa? Ja yht' äkkiä kun menen paikalle hieman puhelimen "kohtalosta" jotain tietäneeni, niin äkkiä puhelin löytyy???

2. Bustis

Tykkäykset:
    0
    Laita niille palautetta, selvittävät kyllä asian.

3. Frank

Frank Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    14
    Puhelinmalli:
    Samppa S7 Duos
    Olix tää joku kompakysymys vai mitä?

4. Arctic cat

Tykkäykset:
    0
    Ei ollut kompa!

Miksi olisi kompa? Ihmettelen vain Stokcmannin motiiveja toimia näin?

5. Frank

Frank Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    14
    Puhelinmalli:
    Samppa S7 Duos
    Re: Ei ollut kompa!

Ajattelin, että se on kompa, sillä selitys on päivän selvä.
    Oletko itse keksinyt yhtään selitystä miksi toimivat noin?

6. Arctic cat

Tykkäykset:
    0

Olen miettynyt, jos se oli jokin kaupallinen kikka? Mut en oikein tiedä, miksi toimia niin? Minusta tuo antaa liikkeestä huonon kuvan. Kokemukseni muista liikeista ovat olleet paremmat, siksi hämmennyin Stockmannin tavasta toimia. Oletko itse myyjä?

7. Frank

Frank Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    14
    Puhelinmalli:
    Samppa S7 Duos

Jep, olen myyjä, osittain.

Jos et tuota toimintamallia vieläkään ymmärtänyt niin lienee aika valottaa vähän... ne toimivat siksi noin, että ovat huonoja, välinpitämättömiä, kusipäitä tai muuten vaan tyhmiä. Tai sitten kaikkea yhtä aikaa. Ei sekään mitenkään erityisen harvinaista ole. Onko se sitten Stockmann itse, vaiko vain se ostasto, tai yksittäinen henkilö on vaikea sanoa.

Siksi ne toimivat noin.

8. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Kyllä stocmann tuon asian selvittää kun vain palautetta laitat. Olen todennut että asiakaspalvelu on siellä kuitenkin tärkeää.

9. Aero

Tykkäykset:
    0
    Asiakaspalvelullahan Stocka elää melko korkeine hintoineen.

10. Killerwhale

Tykkäykset:
    0
    Itselläni on todella huonot kokemukset Stockmannnin ns. asiakaspalvelusta. Ei siellä oikein viitsi enää asioida kuin ehkä kerran kuukaudessa jos sitäkään. Tämä siis Tampereen Stockmannista.

11. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Jos olet hesalainen,niin miksi ylipäätänsä veit stockalle huoltoon??Itse olisin vienyt Pitäjänmäen a novoon,missä on moto huolto.Jää stockan pelleilyt kokonaan pois,kun sinnehän ne sen kuitenkin korjattavaksi vie.Olisit saanut puhelimesi parissa päivässä takaisin.

12. Sargo

Tykkäykset:
    0
    Kävin viime viikolla ensimmäisen kerran Tampereen Stockalla, eikä suuhun jäänyt ainakaan hyvä maku.

Oltiin ostamassa puhelinta GPRS-käyttöön ja hyllyssä olikin Siemens S45 99e. Kysyttiin myyjältä onko heillä datakaapeleita ja myyjä sanoi, että kaapeli tulee puhelimen mukana pakkauksessa. Hyväksyin vastauksen, eikä laatikkoa siinä ruvettu aukomaan, koska muistelin, että näin tosiaankin oli tämän mallin kohdalla.

Muutaman minuutin päästä ostosta tarkistimme todellisen laatikon sisällyksen, eikä siellä ollut mitään kaapelia. Kun menimme mainitsemaan asiasta myyjälle hän sanoi, että hän ei ollut missään välissä sanonut, että mukana tulisi kaapelia ja olisimme itse keksineet sen. Mukanani oli pari muutakin henkilöä ja me oltiin kuulema ymmärretty tilanne väärin. Ei saatu edes mitään alennusta/kylkiäisiä vaikka kysyimme, mutta annoimme tilanteen olla koska eivät todellakaan olleet mitenkään palvelualttiita.

13. jeesh Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Lukeeko paketisassa mitään? yleensä paketin kyljessä on lueteltu sisältö...
    omalla kohdallani kun ostin s45:sen sisällä oli cd ja kaapeli. Eli marssit kavereittesi kanssa stokkalle ja vaadit kaapelia, se mitä myyjä sanoi tai ei sanonut ei ole väliä, jos kaapeli puuttuu sinun on se saatava. Tämmöiset asiat menee itselläni kategoriaan: periaate. Eli vaikka sitä ei tarvitsisi niin se on saatava.

Stockmann antaa sinulle kaapelin ja ne saa korvausta maahantuojalta/tukulta/valmistajalta

Ellei siemens ole muuttanut paketin sisältöä jota en usko, siellä pitäisi olla kaapeli.

14. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Jossain vaiheessa liikkui huhua, että Siemens S45:n toimituspakkauksesta poistettaisiin datakaapeli. Näin taisi muistaakseni käydä ainakin Keski-Euroopassa. Suomen tilanteesta en osaa sanoa.

15. jeesh Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Laatiskosta se selviää, jos siinä on mainintaa kaapelista niin sitten sen pitäisi olla mukana.

16. Tanjuzka

Tanjuzka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    Iphone 5S
    Jokaikisessä S45ssa mitä olen myynyt on datakaapeli mukana. Vieläkin nissä, mitä on jäljellä.

17. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Jos ovat tuollaisia, niin olisi voinut vaikka "koulutuksena" vaatia kaapeli. Jos teitä vielä useampi henkilö todistamassa tilannetta niin myyjällä ole mitään pakotietä, paitsi purkaa kauppa.

Jaa tämä viestiketju