1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

ST60 ja Smart Tool 1.5

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja kimmogee, 6/4/04.

1. kimmogee

Tykkäykset:
    0
    Toimiiko muilla tuo otsikossa mainittu yhdistelmä?

Mulla ei meinaan toimi, com portti on kohdallaa ja muutekin pitäs kaikki olla ok.

Tosin mulla on usb-kaapeli ja alkuperäinen olisi sarjaporttiin tuleva.

Voi myös johtua kaapelista jonka ostin polkumyynnistä, eihän siemensiltä ole edes tarjolla USB-kaapelia ST60:seen (ei tunnu olevan tarjolla sitä pakkauksen "mukana" tulluttakaan)

Pikkusen alkaa ottamaan otsalohkoon, siemens ei saa toimitettua giganttiin sitä kaapelia minkä pitäs (huom! pitäis) tulla puhelinmen mukana ja polkumyynti myy ties mitä kaapeleita?

2. kimmogee

Tykkäykset:
    0
    Nyt löyty kikka millä toi toimii, pitää mennä esimerkiksi omat kuvat kansiooon ja valita siellä näytä, kun kuva ilmestyy ruudulle niin alkaa selaamaan niitä edestakas, silloin smat tool tunnistaa puhelimen ja saa jopa kommunikoitua sen kanssa.

Nyt herääkin kysymys onko vika mun puhelimessa vai missä?

3. kimmogee

Tykkäykset:
    0
    Vika käyttäjässä?

Johan alko toimimaan, ei tarvi kun pitää puhelin kamera modessa niin toimii hyvin, vie varmaan vaan akkua.

Onkohan ihan näin suunniteltu toimimaan, ilmeisesti puhelin on muka liian virransäästö tilassa kun sillä ei tehdä mitää.

4. Vex

Tykkäykset:
    9
    Puhelimen mukana tulleella (sain tänään, eli käyhän siellä Gigantissa vielä :) ) sarjaporttiin liitettävällä kaapelilla ei tarvinnut pistää kamera modeen, eikä kikkailla muutenkaan. Puhelin vain kiinni, ohjelma käyntiin ja heti otti yhteyden puhelimeen.

5. kimmogee

Tykkäykset:
    0
    Kiitoksia hienoa tietää, tarvii mennä heti pyhien jälkeen giganttiin kysymää niin loppuu kikkailu.

Pystyyko orkkis kaapelilla jopa siirtämään tietoa puhelimeenkin päin?
    USB-viritelmällä ei pysty.

6. Vex

Tykkäykset:
    9
    Pystyy. Olen siirrellyt kuvia puhelimeen ilman mitään ongelmia.

7. NX

Tykkäykset:
    5
    Smarttoolista löytyy nyt versio 1.9 tjtn. Asensin tänään koneelle ja mitään eroa vanhaan en huomannut.

8. kimmogee

Tykkäykset:
    0
    Mietinkin juuri mihin nyt pitäisi vetää rasti, siemensin suomen sivuille oli ilmaantunut jo nyt tuo Smart Tool ohjelmisto joka oli tarjolla jo ajat sitten muilla siemensin sivustoilla.

Aika kauan kesti ennen kuin saatiin se linkki tehtyä suomen sivustolle.

Jaa tämä viestiketju