1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Sports Tracker E65 puhelimessa ja virherekisteröinnit?

Keskustelu osiossa 'GPS-paikannus', aloittaja Snaut, 7/5/10.

1. Snaut

Tykkäykset:
    0
    Minulla on Nokian Sports Tracker E65 puhelimessa + Nokia LD-4W Bluetooth gps. Ohjelman versio on 1.78. Uudempaa puhelimeen ei saa asennettua, vaan kun ohjelma tarjoaa versiota 2.06 ja yrittää päivittää, niin luuri sanoo hetken kuluttua "Päivitysvirhe".

Ohjelma toimii muutoin erittäin hyvin ja tiedot siirtyvät hienosti Sports Tracker sitelle mutta joskus ohjelma rekisteröi hetkellisesti monen kilometrin päässä sijaitsevan väärän sijainnin. Tällöin siis ohjelman laskema keskinopeus ja matkan pituus menevät aivan pieleen.

Onko joku muu kohdannut tätä ongelmaa ja löytänyt siihen ratkaisun? Tätä ei siis tapahdu edes joka harjoituskerralla, mutta kuitenkin silloin tällöin. Gps-suodatuksena olen kokeillut arvoja no, low ja high mutta tuloksetta. Lisäksi tuossa LD-4W gepsissä ei ole "static navigation" päällä ja itse vehje on kiinni lippiksessä, joten näkyvyyden pitäisi olla hyvä.

Jaa tämä viestiketju