1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Spb Time ei herätä...!?

Keskustelu osiossa 'Windows Phone', aloittaja Janappa X, 12/6/08.

1. Janappa X

Tykkäykset:
    0
    Onko kellään samaa ongelmaa ja miten on saanut ratkaistua... jos pistät Spb Timen herättämään, ni joskus se herättää ja joskus ei...?!?

2. vesseli

Tykkäykset:
    0
    No ite huomasin, että jos puhelin on äänettömällä. niin aika arpapeliä, että herättääkö vai ei.

Niin ratkaisin ongelman asentamalla ohjelman, missä on ajastetut profiilit, niin saa ajastetusti äänet päälle puhelimeen ja tällöin ei ole timen herätys kertaakaan enää pettänyt.

Ohjelman nimi oli phoneAlarm

3. Janappa X

Tykkäykset:
    0
    Minulla ei johdu äänistä... vaikka äänet oliski päällä, ni silti jättää herättämättä... sitten, ku koittaa erikseen, ni aina toimii...!?

4. kiksu

kiksu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Desire / Saunalahti
    PhoneAlarmia olen itse käyttänyt ja herättää aina, oli sitten äänet poissa tai päällä. Toimii myös mp3:set herätysäänenä.

Asetuksien säätämiseen tarvitsee tikkua, sen verran pieniä on nappulat. Torkkuaikoja voi säätää monia erilaisia joista näkyy painikkeet kun herätys soi. Samoin myös herätyksen katkaisu. Onneksi painikkeet ovat tarpeeksi suuria joten sormilla naputtelu onnistuu tässä vaiheessa :)

Suosittelen kokeilemaan, itse olen tykännyt.

5. janir82

Tykkäykset:
    0
    Joo, ei SPB shitti paljoo herätellyt.. Kuva tulee ruutuu, mutta ääntä ei kuulu. Sit klikkaa kuvaa, niin alkaa soimaan :) Hehe, loisto-ohjelma lähti heti pois ja tilalle otin enAlarmPPC, mikä on aivan loistava ja HERÄTTÄÄ kun pitää! Suosittelen sitä :)

6. Janappa X

Tykkäykset:
    0
    kummassakaan tarjotussa ei taida olla(mitä itse testasin) isoja(sormella osuttavaa) nappeja torkkua ja sammutusta varten... SPB Times on... löytyykö sellaista mistä ne napit löytyis...!?!?

7. janir82

Tykkäykset:
    0
    Tuossa EnAlarmPPC:ssä on. Tai kun se rupeaa soimaa ja koskettaa mihin vaan ruutua, tulee torkku eli jatkoaikaa unille (saa valita ite sekunnin tarkkuudella). Jos kuitenkin klikkaa sattumalta sitä "lopeta" kohtaa, kysyy se uudestaan, että halutaanko sulkea herätys ja jos ei 5sek sisällä paina siitä ok, niin se torkuttaa valitun ajan ja sitten herättelee uudestaan. Jos kuitenkin painaa liian monta kertaa torkkua, sepä iskee sulle laskutoimituksen, joka pitää ratkaista ennenkuin hälytys lakkaa. Eli estää sua nukkumasta ja torkkumasta liikaa...hehe, pitää hieman avata silmiä ja laskea esim 13-2 laskutoimitus :) Todella hyvä! :))

8. Tenho2

Tykkäykset:
    0
    EnAlarmPPC

Kuinka pitkä kokemus sinulla on tuosta ohjelmasta?
    Itsellä oli se muutaman kuukauden ja se oli suorastaan aivan paska.
    Asensinkin sen muutaman kerran uudelleen ja muuta mutta ei paljon auttanut, herätteli vähän sillonkun tykkäsi ja välillä jäi soimaan eikä saanut sammutettua.

PS: Puhelinta en laita ikinä yöksi äänettömälle, eli se ei ollut ongelma.

9. janir82

Tykkäykset:
    0
    Heh, tuntuu että kaikilla on hieman eri ongelmia eri ohjelmien kanssa, vaikka on sama puhelin :O Ja kokemusta...noh, niin kauan kun timantti minulla ollut, elikkä n. 16.06.2008 alkaen.. siinä on monta herätystä takana :)

Itselläni EI mitään vikaa. Toimii aivan täydellisesti ja herättää silloin kun pitää ja torkku toimii itse ajastettuun aikaan, sekä omat mp3:set herätysääninä...ihanin ohjelma eva :) Mutta se on vain minun mielipiteeni. Ei ole koskaan jättänyt herättämättä, kun illalla laitan "activate" ja virtanapista luurin lepotilaan...

10. rus103

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    saunalahti
    No joo itselläni oli SPB alarm ja enAlarmPPC ja vielä joku muukin - olin todennut että eivät toimi niin kuin pitäisi. Heitin ne pois ja tyydyin wm:n oman version vaikka se ei mikään maailman paras ole.Toinen känny on aina vieressä varmistamaan herätystä.Ne on WM vehkeet kuin eivät ole niin varmoja verrattuna vaikka vanhan Samsung puhelimeen.

11. hukassa

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Nexus5, Galaxy tab 2 7.0 3G
    Mulla on toiminu Spb Time joka kerta. Illalla kytken lentokone tilaan luurin ettei hae maileja eikä tule puhelut&txt viestit läpi. Aamulla herään aina virkeänä kivaan pilputukseen ;) mikä versio teillä käytössä? mulla 2.2.2

Jaa tämä viestiketju