1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

sovelluksia nokian puhelimiin

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja remou, 3/3/06.

1. remou

Tykkäykset:
    0
    uskon että näitä aiheita on jo mutta... laittakaa tänne sovelluksia mitä olette käyttäneet millä alustalla,minkä hintainen(ilmainen?), vähän ominaisuuksia ja suora linkki lataus sivulle.. edes tuottajan kotisivulle.. kiitän suuresti.. itse käytän series 80 (nokia 9500)

2. Deeku

Tykkäykset:
    0
  3. remou

Tykkäykset:
    0
    kyllä mä noissa oon käynny tuhansia kertoja.. tarkoitin lähinnä sellaisaisia kut agile messenger hyvä pikaviesti ohjlema (msn.google.icq) ja kaikkia.. löytyy osoitteesta www.agilemobile.com katsokaa yhteen sopivuudet.. saunalahden liittymällä jostain syystä maksuton.. joku bugi... tajusitteko?

4. yepp

yepp Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
    Juu ja mää voin soitella kolumbuksella ilmaseks ku painan vihreetä luuria kaks kertaa kus oitan :D

Ei varmana ole agile messengerin käyttö saunalahdella täysin ilmaista...tajusitko?

5. remou

Tykkäykset:
    0
    siis data siirto siinä ei ole ilmaista.. mutta pieni hintaista ja kannataa hommata jo data etu 10e kk dajattomasti data liikennettä... agile on maksullinen ohjelma itsessään.. saunalahdella se vaan ei lykkää maksu ilmoitusta

6. JouHou

Tykkäykset:
    0
    Tuostahan oli jossain aiheessa juttu, että ko. operaattorilla ei tule maksuilmoitusta.

Jaa tämä viestiketju