1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Sopivaa kalenteria etsimässä

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja ledimies, 4/3/04.

1. ledimies

Tykkäykset:
    0
    Olen hankkimassa itselleni uutta Nokia® matkapuhelinta ja haluaisinkin kuulla muiden käyttäjien kommentteja, että missä puhelimessa olisi parhaimmat kalenteriominaisuudet. Puhelimen hintaluokka on 200-300€. 6610 olen harkinnut, mutta vaikuttaisi aika rajoittuneelta ne kalenteritoiminnot. Onko uusien puhelimien "laajennetut kalenteriominaisuudet" olennaisesti parempia kuin vanhempien?

2. Risotto

Tykkäykset:
    0
    en tiedä :) ainakin täs 7650:ssa on ihan hyvä kalenteri. en tiiä paljoako tää maksaa uutena ku valmistaminenki lopetettu. mut jos käytettynä saat jostai ni menee tohon 200e luokkaan, joka on todella hyvä hinta puhelimesta.

3. Ollilan Jokke

Tykkäykset:
    0
    Käytetty 9210i?

:)

4. ledimies

Tykkäykset:
    0
    Niin, voisin tarkentaa vielä, että etsin sellaista taskuun mahtuvaa kohtuu pientä mallia. Oikeastaan ihan sama, kunhan on korkeintaan 3310 kokoinen. Näön puolesta suosin enemmän asiallista linjaa kuin näitä uusia vegasin valoja.

5. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Uusimmissa s40 koneissa on parempi kalenteri kuin vanhoissa, jos Nokia pitää olla niin 6820 tai 6810, mutta taitaa hinta mennä pitkäksi, ja 6810 ei ole vielä kaupoissa ja toinen taitaa olla aika vähissä.

6. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Minulle riittä melkein 6610 kalenteri. Se on hieman rajoitteinen mutta kyllä sillä pärjää.
    Minä käytän luuria luurina ja Psion Revoa kalenterina. Ennekuin ostin Revon käytin kännyä ja hyvin se hoiti hommansa.

7. ledimies

Tykkäykset:
    0
    Entäs 6230? Hintaa on ~400€, mutta sitä voisi harkita. Kannattaako niin uutta puhelinta hankkia, kun siinä kuitenkin on softassa vikoja ja päivittäminen sitten maksaa? Kävisikö tuohon digitarvikkeessa myytävä tarvikekaapeli DKU-5?

8. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Takuun aikana päivitys menee takuuseen (jos vikoja softassa) Uusissa malleissa on enemmän tai vähemmän päivitettävää, mutta useimmiten ne toimii aivan käytettävästi alusta asti.

9. Jyri

Tykkäykset:
    0
    Voisin suositella N-Gagea, jos et pelkää ostaa "pelipuhelinta". Kalenteri hoitaa hommansa parhaiten heti kommarin jälkeen. Negatiivistä sitten on valmiusajat, koko ja puhuminen. Toisaala s60-alusta on korvaamaton.

Jaa tämä viestiketju