1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

SonyEricssonin huolto tökkii

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Piikki, 27/8/03.

1. Piikki

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Saunalahti
    Kävi tässä taannoin sellainen hassu tapaus että piti saada SEP800 uusi softa. Marssin paikalliseen Expert -liikkeeseen 8.8.2003 ja annoin puhelimeni lähetettäväksi päivitykseen. Odottelin viikon ja kävin kyselemässä olisiko puhelimeni tullut takaisin. Puhelinta ei näkynyt eikä kuulunut. 19.8.2003 Huollosta soitettiin: "Onko tästä puhelimesta otettu varmuuskopiota?" "Ei ole otettu eikä tarvitse" vastasin. Huoltomies aikoi laittaa uuden softan ja laittaa luurin eteenpäin. Nyt on jo 27.82003 eikä luurista ole kuulunut soiton jälkeen mitään.

Onko kenelläkään muulla vastaavanlaisia kokemuksia tästä uskomattoman nopeasta softan päivityksestä??

2. Kuufi

Tykkäykset:
    0
    Kyllä on kokemusta.
    Hesassa reissussa ollessani marssin Maifoniin, kerroin myyjälle asiani päivitystarpeesta, jonka jälkeen lähdin asioille kaupungille ja noin 1½ tunnin päästä sain soiton toiseen puhelimeen että homma tehty.

Samalla ilmeni myös * - näppäimessä ollut vika, jonka myyjä korjasi samalla kertaa.

Erittäin ystävällistä asiakaspalvelua, oli todella miellyttävä asioida!

Kyseessä oli siis T68i päivitys sekä näppäimistöpintojen puhdistus.

3. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Sehän tuossa on että jos puhelin pitää lähettää jostain huoltoliikkeeseen, niin aikaa menee. Puhelin kun ei välttämättä puheista huolimatta ole lähtenyt heti liikkeelle ja taas sama juttu sen saapuessa.

Jos asioi itse Maifonissa, niin palvelu on nopeaa ja ystävällistä! Itse olen siellä useasti asioinut ja nopimmillaan on mennyt vajaa vartti... :eek:) Itse olen tyytyväinen!

4. zener Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Galaxy S3
    Ei ehkä ihan kuulu tähän juttuun, mutta sivuaa kuitenkin.

Missähän Oulussa mahtaa olla SE:n huolto? Onkos Mäkitorppa ainut?

Ostin tuossa 3kk vanhan P800:en ja siitä on ilmeisesti laturi rikki, kun ei lataa. Entinen omistaja väittää että laturin vaihto kuuluisi takuuseen, pitääkö tämä paikkaansa? Jos pitää, niin onnistuuko laturin vaihto Oulussa vai pitääkö se hoitaa Tampereen liikkeessä, josta se on ostettu (ei Mäkitorppa)?

Entinen omistaja tietenkin vaihtaisi laturin, mutta minulle olisi helpompi, jos sen saisi Oulussa vaihdettua, mitä kyllä epäilen...

5. Blur

Blur Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Nokia N9 16GB + DNA / HTC Desire Z + Saunalahti
    Laturi ei kuulu takuuseen. nimim. kokemusta on! meni paskaks toinen niistä joka menee pistorasiaan ja uus se piti ite ostaa.
    Mulla viipy t68i huollos 3viikkoo..et joo hyvin pelaa :(

6. zener Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Galaxy S3
    Kyllä se kuulemma meni takuuseen ja uusi laturi on jo tulossa. Ainakin tähän asti ihan ok tuo SE:n takuu.

7. Piikki

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Saunalahti
    Tällähetkellä P800 on ollut 4 viikkoa huollossa eikä mitään ole kuulunut puhelun jälkeen (lue ensimmäinen viesti).

8. Arde Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Ei ongelmia huollossa, T28 päivitys ja kuorien/läpän vaihto, kun huolto oli vielä Stocmannilla kesti puoli tuntia eikä maksanu mitään vaikka takuu oli jo ummessa. R320s päivitys Maifonissa odottaessa 15min ja huolto kun valo katosi näytöstä - vaihtoivat uuteen 3pv ja T68i päivitys 15min.

9. O.J. Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    108
    HBH-30 lähetetty muistaakseni Dataviestin kautta Maifoniin huoltoon kesäkuussa. Pari kertaa olen liikkeeseen soittanut, pitäis kai joskus kokeilla suoraan Maifonille. Hyvä, että en jäänyt sitä odottamaan, vaan ostin sen hajottua heti tilalle HBH-60:n.

10. hyeena

hyeena

Tykkäykset:
    0
    katokato kärsämäen poikia!! ostitko P800 kangaskokolta, ei kai ne sellasia vielä tänä vuonna myy? :) enkä ens vuonna... heh...

ei kai... joo saa näköjään venaa tota SE huoltoo, ite lähetin maifonii suoraa 26.8 eikä viel o tullu

11. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Aina saanut nopeaa ja hyvää palvelua ainakin Tampereen Maifonissa.

12. jukra Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    W995i
    Seinäjoen JN-NMT:ssä ei valittamista. Vein luurin softaukseen, lupasivat että valmis tunnin päästä - eivät tarvinneet kuittia tai mitään. Vajaa tunti ja menin takaisin, luuri odotti noutajaansa ja kaikki tiedotkin mitä viedessä tallella vaikka varoittelivat että saattavat kadota.

Lisäksi pienet rautaongelmat osaavat korjata.

13. Piikki

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Saunalahti
    En tosiaankaan ostanut Kangaskokolta. Onko ideoita mihin kannattaa ottaa yhteyttä kun ei luuria näy??

14. hyeena

hyeena

Tykkäykset:
    0
    en tiä mut mä ostin T610 fonmarkt.de ja laitoin päivitykseen sen niiin ne oli vissii huomannu jonku vian siinä ja sain uuden suomenkielisen puhelimen tilalle...

huoltoreissu kesti 26.8-5.9

emmä valita!!

tässö näköjää enemmän muistiaki... johtu varmaa siitä O2 softasta

15. Piikki

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Saunalahti
    Puhelin tuli tänään vihdoinkin perille. Olivat mokanneet Maifonilla ja lähettäneet puhelimen Tampereelle jossa luuri oli ollut 3 viikkoa. Nyt kuitenkin turvallisesti kotona. Reissu kesti 7.8-18.9.2003

16. Aero

Tykkäykset:
    0
    Ei kyllä minulla ole ollut ongelmia Maifonin kanssa koskaan. Kun omistin P800, vein softapäivitykseen ja huoltaja sanoi että menee noin 4h kun on ruuhkaa. Sanoin ettei minulla ole varalaitetta mukana, enkä edes kysynyt häneltä sellaista vaan hän puukkasi eteeni R600:n, jota käytin tuon nelisen tuntia.

Toki kun liikkeeseen sen antaa, niin hyvin voi mennä jopa kolme viikkoa ennenkuin luuri lähtee liikkeelle.

17. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Aina huolto nopeemmin toimii jos voi mennä paikan päälle suoraan, luonnollista. Jos jostain missä ei Ericsonin huoltoa ole puhelin lähetetään niin kestää kyllä, noita huoltoja kun on vain vähän Suomessa. Meilläkin oli huolto ennen mutta lopetettiin koska ei kannattanut. Nykyään kyllä toimitetaan puhelimet expressillä huoltoon jos joku tahtoo mutta sinne joutuu lähettämään usean koneen kerralla ja jos ei tahdo koneita huoltoon tulla niin joku puhelin voi joskus sen takiakin seisoa. Näin hyvin se noilla naapureilla toimii...

18. arra

Tykkäykset:
    0
    Niinpä.
    Ja tästä seuraa että esim. minulla on tällä hetkellä viimeinen SE puhelimeni.
    Tulee hankittua tuollaisia monimutkaisemmasta päästä olevia kapistuksia.
    Ja yleensä silloin kun ne ovat suhteellisen tuoreita markkinoilla.
    Nykyisin kun SE:n tapauksessa niihin ei enää saa säädyllisessä ajassa korjattuja softaversioita, ei voi oikein tehdä muuta kuin jättää SE:n puhelimet ostamatta.
    Kai SE:n markkina-alueeksi Suomessa sitten riittää Helsinki ja Tampere.
    SE:n pitäisi kyllä ottaa oppia Siemensistä ja laittaa päivitykset itsepalveluna nettiin.

19. Esa Isopahkala

Esa Isopahkala Ylläpitäjä

Tykkäykset:
    1330
    Puhelinmalli:
    Nexus 5x, Lumia 1020
    Tuo on kyllä minulle uutta, että pitäisi olla useampi kone. Olen lähettänyt yhtäkin konetta eikä kukaan ole valittanut.

20. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Kas kummaa... Tommoset ohjeet meille annettiin.

Jaa tämä viestiketju