1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

SonyEricsson uudet mallit 18.5.06

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja mik-ko, 18/5/06.

1. mik-ko

mik-ko Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
  2. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Eipä kyllä mitään kiinnostavaa löytynyt noista julkistuksista...

Muotoilu vedetty överiksi ja luurit suunnattu selvästi kauniille, rohkeille, sporttisille, energisille nuorille, jotka eivät koskaan lepää...

3. McTom™

McTom™ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mielestäni yksi rumimmista SE:n puhelimista on W850- varsinkin mustana.

W710 ja Z710 vaikuttivat ensi silmäyksellä ihan mukavan näköisiltä..

4. Eki79

Eki79 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    84
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6 (SM-G920F)
    Toi W710i alkaa jo näyttämään siltä että mä voisin siirtyä simpukka-aikaan... =)

Mä ehin jo ajatella K790i/K800i:tä kameran takia, mutta parimeganen pikselipläjäys riittää oikein hyvin jos sillä saa simpukan... mikä on vielä mun silmiin hyvännäkönen.

Olikos noista minkäännäköstä arviontynkää saapumisesta, ku ehin vaan pikasesti speksejä ja kuvia vilkuilemaan...

5. Mettis

Mettis Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    134
    Puhelinmalli:
    iPhone 5S
    Joo eipä todellakaan noi luurit tarjoa käytännössä mitään uutta, aika turhat julkistukset imo.
    Esim tuo w850 ei eroa käytännössä w900:sta mitenkään muuten kuin hieman kokonsa puolesta..

6. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Vähän samanlaista veivailua kuin Nokialla. Jossain mallissa joku toiminto mitä jossain toisessa ei ole ja vähän erinäköinen.

7. opcaravan

opcaravan

Tykkäykset:
    0
    Minun mieleni sai ainankin toi oliko se nyt W710 muuttamaan... k790 oon odottanu, mutta simpukka siinämielessä, että säilyy näyttö siistinä, kun puhelinta taskussa pitää... ja ihan hyvän näkönenkin toi... ;)

8. vekkuli

Tykkäykset:
    0
    Mikä noiden z710 ja w710 ero on? tai siis toinenhan on walkman puhelin ja toinen "vaan" puhelin, mutta ku ominaisuuksia kattoo nii w710 on likimain kaikki ku z710 ja vielä paljon enemmän. Miksi kukaan ostaisi sitten z710? tietty jos hintalapussa tulee olemaan isoja eroja, niin sitten, mutta en ymmärrä miksi kaksi niin samanlaista luuria pitää tuoda markkinoille?

9. Blur

Blur Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Nokia N9 16GB + DNA / HTC Desire Z + Saunalahti
    Sama systeemi kuin K750i ja W800i tapauksessa, W710:ssa on mukana muistikortti!

10. rmake

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SE Xperia MiniPro
    Hienolta kyllä näyttää, varsinkin tuo w710i kiinnostaa, mutta ovat sitten jättäneet tuon kuvausvalon pois noista malleista.
    Eihän se mikään salama ole, mutta k750i:ssä on kuitenkin taskulampputoiminto mikä on monessa paikassa ollut todella tarpeen.
    Näköjään kaikkea ei voi saada, harmittaa vaan, muuten vaikuttaisi olevan melkein kaikki tarpeellinen mukana...
    Pienet erot toki on w ja z mallin välillä, mutta ainakin itse pidän parempana k750 mallin toimintonäppäintä, kuin w800 mallin walkman näppäintä, mutta mielipiteitä on tietysti monia, en tiedä miten sitten on noissa simpukoissa näppäimet toteutettu, kun ei ole vielä kunnon kuvia siitä osiosta.
    Saa nyt nähdä, olin jo melkein hankkimassa Nokia n71:stä, mutta on se niin kauhea halko kädessä, että ehkä sittenkin malttaisi odottaa tuota 700 sarjan simpukkaa.

11. Eki79

Eki79 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    84
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6 (SM-G920F)
    Kyllähän tuolta ihan hyviä kuvia löytyy kaikista malleista... simpukoistakin edestä, takaa, sivulta ja näppiksestä.

Omia mielipiteitä muokatakseni tuo Z710i näyttää sittenkin houkuttelevammalta kun Walkman-versio... mutta "onneks" tulevat vasta Q3:lla, ni ehtii vielä moneen kertaan vaihtamaan mielipidettä. ;)

12. rmake

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SE Xperia MiniPro
    Kiitos, en tuommoista sivua tiennytkään, mokian pressikuvia olen katsellut ja miettinyt että oiskohan se:lläkin jossain vastaava sivusto, ja näköjään on!

13. Mitro

Mitro Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone5
    Samaa mieltä. Alkaa laiskaa puhelinuutuuksien seuraajaa ärsyttämään, kun tuntuu että kerran kuukaudessa on julkistettava "uusia" malleja. Positiivista sentään, että simpukoissa vga-kamerat on vihdoin ja viimein vaihtuneet parempiin.

14. Mikaw Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    148
    SE ei ole sitten lähtenyt tavoittelemaan slim-muotoja ;).

15. Blur

Blur Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Nokia N9 16GB + DNA / HTC Desire Z + Saunalahti
    Siellähän se valkoinen W850i Da Vinci - koodissa esiintyi :)
    Muista ei saanu niin hyvin selvää, tais Z300 olla, mutta muita en huomant..
    Z550i iskee muhun kyl ja kovaa.. Voipi olla, että siirryn siihen kun se saapuu, on niin elegantin oloinen...

16. psxgamer

Tykkäykset:
    16
    _O/ Yksi minulle kiitos!

W710 kiinnostaa. Walkman-simpukka SE:ltä on ollut jo hakusessa, mietin W300:sta, mutta sen ominaisuudet ovat vielä hieman vaatimattomattomat. W710 on myös noista selvästi nätimmän näköinen, kamerakin on aivan eri tasolla kuin VGA-kamerat. Ihmetyttää kyllä, että miksi helvetissä niitä toistonhallintapainikkeita ei voi laittaa hyville paikoille kännykän ulkopuolelle?!

Edit: Onhan siinä soitonhallintapainikkeet, niitä piti taas etsiä kissojen ja koirien kanssa kun olivat hienosti piilotettu ilmeisesti muun muovin sekaan.

Päivitystä: Joku saa selittää minulle miten tämä on mahdollista, mutta Mobile-Reviewissä on jo luurista arvostelu:
    http://www.mobile-review.com/review/sonyericsson-w710-en.shtml
    Olihan heillä W300:n arvostelukin jo kauan ennen muita saitteja, mutta on tuo aika kummallista. Hinta-arvioksikin MR heittää 260-270 juuroa, joka olisi noilla ominaisuuksilla aika näppärän hintainen. Mitä olen hieman noita hinta-arvioita katsonut, niin eivät ne ihan hatusta vedettyjä ole olleet, tosin tuolla hinnallahan W300 olisi turha.

17. Lantsa

Tykkäykset:
    0
    Ihan siistejä noi nopeusmittarit ym. tossa yhessä mallissa, mutta silti suosin Walkman puhelimena edelleen W810i:tä.

18. Hedgehog

Hedgehog Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    38
    Puhelinmalli:
    S7 Edge, iPhone6
    M-R sivustohan hehkuttaa noita SE:N malleja ihan taivaisiin aina kun ne sellasen saa arvosteltavaksi. M-R foorumeillakin on jo pitkään spekuloitu ihan syystä sivuston pää adminin Eldar Murtazinin SE "puolueellisuutta" arvosteluissaan. Eli koska M-R on yksi netin suurimpia kännyjen arvostelijoita, saavat he tod. näk. SE:ltä proto mallita etukäteen enne julkaisua arvosteltavaksi ja voivat virallisen julkaisun jälkeen ne pistää sivuilleen esille. SE ja M-R molemmat hyötyvät siis Eldarin SE hehkutuksesta, mikä usein näkyy myös Nokian luurien arvosteluissa vertailuna (Eldarin mielestä) SE:n kaikinpuolin ylivertaisiin laitteisiin. :/

Vihdoinkin löytyy muuten myös live matskua näistä uutuuksista:
    Sony Ericsson expands portofolio and opens up new product possibilities

19. ocean

ocean

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SE p1i, x1i, HTC Desire Z, Elisa
    Ei perhana, kahden päivän päästä tulee w810, kun ei malttanut varrota enää uusia malleja. Tuo w710 olisi kolissut kyllä täysillä, mutta malttaako tuota luopua w810:n autofocuksesta pelkästään simpukankuorien takia...:-?

20. psxgamer

Tykkäykset:
    16
    Hedgehod: Tuo kyllä selventäisi asiaa, mutta itse en ole MR:tä koskaan pitänyt mitenkään SE:n hehkuttajana. En tosin ole asiaan tarkemmin tutustunut, mutta muistuupa mieleeni eräs toinenkin saitti joka itsekkin totesi heidän hehkuttaneen SE:n malleja viimeaikoina niin paljon, että kukaan ei varmaan enää usko heidän puoluettomuuteensa. ;)

Minä mietinkin mitä hitto se autofocus oikein on? Sitä ja kuvausvaloa ei mukamas mukaan laitettu koska muuten puhelin olisi syönyt muiden mallien myyntiä.

Hinta kyllä mietityttää vieläkin. W300 tuntui hieman vanhalla tekniikalla varustetulta, mutta jos tämä puhelin tuo lähes W800:n ominaisuudet (sama näyttö, sama kamera ja saman kokoinen muistikortti) simpukan koossa ja "urheilu ominaisuuksilla" niin eihän se nyt voi maksaa vain tuota 260-270 euroa?

Jaa tämä viestiketju