1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

SonyEricsson T300

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja jyri8210, 27/1/03.

1. jyri8210

Tykkäykset:
    0
    Miten saan kuvat puhelimesta koneesen??? Mistä sais lisää ohjelmia, vaikka soittoäänien latauksen puhelimeen koneesta jne... Ilmoittaka kaikki mitä tiedätte näistä jutuista ois kivaa tietä ja saada niitä kuvia pois. Itellä on datakaapeli COM porttinen. Niin jos sais jotain ohjelmia tai jotain. Että sais kuvia pois siitä. Vai onnistuuko se ainoastaan infrapuna portin kautta??? Tai pelkästään sähköpostilla, mutta kun itellä ei oo GPRS ole käytössä...

2. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Kuvia ei saa pois nykyisissä softaversioissa, ja kaapeli tai infrapuna ei yhtään auta asiaa, mutta jos haluaa siirtää kuvia puhelimseta tietokojneeseen niin muistaakseni ainoa vaihtoehto oli hoitaa homma infrapunalla. BTW täällä taitaa muuten olla jo T300 ja tietokoneyhteys keskustelu, tosin kovin vilkkaalta se keskustelu ei vaikuta.

3. artsi

Tykkäykset:
    0
    ...

Taitaa onnistuu vaan infrapunan tai sähköpostin kautta kuvien lähettely tietokoneelle... Ja ite oon ainakin onnistunut lähettään midejä puhelimeen MyPictures ohjelmalla(siis datakaapelilla).

4. jyri8210

Tykkäykset:
    0
    hä mitä, mistä???

mistä tän ohjelman saa MyPictures että pääsis lähettä mideja puhelimen?

5. artsi

Tykkäykset:
    0
    http://www.clubsonyericsson.com/en/software.htm

Siellä näkyy olevan tommonen SendFile ohjelmakin... Mut oon saanu kyl lähetettyy tolla MyPictures ohjelmalla kaikenlaisia tiedostoja...

Suosittelen hommaan infrapunan tietokoneeseen... Käyttömukavuuskin on paljon parempi kun kaapelilla!

6. artsi

Tykkäykset:
    0
    Tietääkö kukaan et saako tähän t300:een mistään vaihtokuoria? Noi vaaleensiniset ois vaan paljon hienommat kun nää mystical greenit...

7. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Jep samaa mieltä mutta ainakin T300 esitteessä luki että pitäis tulla Q1 2003.

8. jonipyka

Tykkäykset:
    0
    onko näyttö hyvä kyseisessä puhelimessa,onko esim.parempi kuin 7210:ssä...ajattelin vaan kun eikös SE t300 ole 256väriä ja sit kuulin et se on vähän huono

9. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    T300 vähemmän värejä, 7210:ssa enemmän
    periaattessa 7210:n näyttö on parempi, mutta kun siinä on ollut
    näitä värinä/aaltoilu -ongelmia niin näytöt on mun mielestä aika tasoissa.

10. artsi

Tykkäykset:
    0
    Mun mielestä tää näyttö ei oo niin huono kun väitetään... Mua ainakin häirittee enemmän näytön tarkkuus kun värimäärä.

7210:n näytöstä ei oo kokemusta

11. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    tekniikan maailmassa T300:ssa oli miinuksena näyttö, mutta 6610 ja 7210 näyttöjä haukuttiin turhan haaleiksi ja niissäkin miinuksena oli näyttö

12. jyri8210

Tykkäykset:
    0
    mistä

no mistä sitten saa ton sopivan ja oikean infrapunaportin koneesen. ja millä ohjelmalla voi vastaanotta niitä kuvia puhelimesta.

13. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Ainakin polkumyynti.com:n infrapunaportti toimii hyvin ja tavaran lähettäminen ja vastaanottaminen puhelimesta onnistuu hyvin pelkillä infrapunaportin ajureilla.

14. artsi

Tykkäykset:
    0
    Juu toi polkumyynnin infrapunaportti toimii kun unelma...

15. artsi

Tykkäykset:
    0
    Mul ois tämmönen ongelma et mä pystyn kyllä poistaan noita tiedostoja jotka tulee vakiona puhelimen mukana (siis kaikkii kuvii ja soittoääniä), mutta niitten poistaminen ei vapauta tilaa yhtään. Vapaa tila on sama ennen ja jälkeen poiston. Ja sitten kun käyttää sitä master reset toimintoo (tai mikä olikaan), niin kaikki alkuperäiset poistetut tiedostot on taas käytettävissä. Ite ladattujen tiedostojen poisto toimii niinkun pitääkin.

Onko muilla samanlaisesti? Lähetin puhelimen kyl just ohjelmistopäivitykseen jos siitä ois apua...

16. jyri8210

Tykkäykset:
    0
    mistä???

mä saan kohta varmaan ostettua toi infrapunaportti, niin mistä noita ohjelmia saa jolla voi vastaanottaa kuvia koneesen. minkä nimiset ne ees on jos niitä löytyy netissä ladattavissa.

17. artsi

Tykkäykset:
    0
    Re: mistä???

Tiedostojen siirtelyyn infrapunalla ei tarvii mitään erityisii ohjelmii... Ainakaan Win 98:lla tai XP:llä...

18. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Jepulis jee, niinhän se on että alkuperäisiä kuvia ei voi poistaa, ne voi vain poistaa leikisti, esatosta olen lukenut että uudemmissa softissa alkuperäisiä tavaroita ei pysty poistamaan ollenkaan puhelin ilmeisesti vain sanoo, että esimääritettyjä kohteita ei voi poistaa. Esato.com:ssa oli kuitenkin vinkki millä pystyy vapauttamaan puhelimeen 100kt lisää muistia itse olen tietysti kokeillut tätä ja hyvin tuntuu toimivan. Ensin tekeen perusnollauksen jonka jälkeen täyttää puhelimen muistin jollain tavaralla tosin ei kuvilla. Kun muisti on täynnä puhelin ei pysty luomaan pikkukuvia omiin kuviin ja ne kuvat voi poistaa yksitellen. Pikkukuvat siis eivät tunnu olevan puhelimen muistissa vaan se luo ne aina uudelleen perusnollauksen jälkeen se onkin juuri tämä pikkukuvatiedosto mikä vapauttaa tilaa puhelimeen. Oikeat kuvat jäävät puhelimeen edelleen kummittelemaan, joka tietysti on harmittavaa koska näiden poistaminen vapauttaisi huomattavasti muistia. Ainiin ja ennenkuin on mennyt omiin kuviin kannattaa näytönsäästäjä ja taustakuva kytkeä pois, koska muuten puhelin luo pikkukuvatiedostot näistä kahdesta kuvasta.

19. j.h

Tykkäykset:
    0
    Tuolla www.lohenette.com oli ainaki noit vaihtokuorii...

20. djj Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tuota värinä/aaltoilu -ongelmaa ei kuitenkaan kaikilla ole tapahtunut.

Jaa tämä viestiketju