1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

SonyEricsson T300 ja datakaapeli

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja palevale, 9/4/03.

1. palevale

Tykkäykset:
    0
    Tiedän että aiheesta on keskusteltu, mutta en sittenkään löytänyt suoraa selvitystä Sonyericsson T300 mallin yhteensopivuudesta usb kaapelin kanssa nettikäyttöön.

Ericsson T65 lurin kanssa pelasi hyvin, mutta uuden puhelimen kanssa tökkii. Itse asiassa ainoa keino jolla olen saanut yhteyden toimimaan edes jotenkin, on käyttää modeemiasetuksia T65 puhelimelle, muuttamalla yhteyden nopeus 9600bps. Nopeus ei tällä tapaa päätä huimaa...

Eli siis yksinkertaisesti kaipailisin suoria ohjeita modeemin toimimaan saamiseksi. Kiitokset jo etukäteen!

2. blueice

Tykkäykset:
    0
    En omaani (T300) modeemina käytä, mutta T200 modeemiajurilla kokeillut, että toimii kaapelin kanssa, ja ainakin tällä vanhalla softalla 3 slottia alas päin, mutta tärkeintä, että toimi vakaasti. Eli hae SE:n sivuilta T200 modeemiajuri, asenna se com-porttiin, jossa kaapeli. Puhelimeen data-asetuksiin tili, jonka apn internet, ja palvelun laatu kohtiin kaikkiin "tilattu". Huomaa, että jos apn internet on puhelimessa CID=1, voit käyttää soittonumerona *99***1#, mutta jos on esim. 2, niin numero pitää olla *99***2#, näissä "muissa" tapauksissa kannattaa käyttää numeroa *99# joka toimii aina. Eli tuo "CID" määräytyy sen mukaan monesko datayhteysasetus mikäkin luurissasi on.

Com -portin nopeudet voit varulta säätää samoiksi, löytyvät modeemiasetuksista, yhteysasetuksista ja laitehallinnasta.. Fifopuskurit saa olla päällä default asetuksilla, mutta muuta vuonohjaukseen -> laitteisto..
    Nimipalvelinosoitteet (dns) olen käyttänyt automaattisilla asetuksilla.

3. palevale

Tykkäykset:
    0
    nyt näkyy toimivan. suurkiitos avusta!

Jaa tämä viestiketju