1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Sonyericsson T 300 vai Panasonic GD 67!

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Olli-Pekka, 11/8/02.

1. Olli-Pekka

Tykkäykset:
    0
    Olen ajatellut ostaa värinäytöllisen puhelimen olen katellut Sonyericsson T 300 ja Panasonic GD 67 puhelimia jotka ovat tulossa kohta myyntiin eli kumpi puhelin noista olisi parempi?

2. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Riippuu mitä puhelimelta haluaa. Ja jos värinäyttöä ei tarvitse, niin turhaan sitä ostaa. Mutta itse henkilökohtaisesti valitsisin noista Panasonicin.

3. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    T300:nen ilman muuta. Huomattavasti paremmin varusteltu.

4. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    /// T300 voittaa mielestäni Panasonic GD67:n ominaisuuksillaan.

5. riku

Tykkäykset:
    0
    Minä ottaisin T300 paljon mielummin.

6. Olli-Pekka

Tykkäykset:
    0
    Kyllä tuo Panasonic on ainakin tyylikäämmän näkönen kun Sonyericsson se on vähän lelun näkönen onko muuten kellään tarkkaa tietoa millon nuo tulevat myyntiin?

7. tommi24

Tykkäykset:
    1
    Jos panasonic on 325€ ja ericsson jotain 250€ suunnilleen ja erkissä on kuitenkin sitten MMS ja java (jos en väärin muista) niin onhan siinä enemmän vastinetta rahalle. Eli Ericssonin ottaisin.

8. andy

andy Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    652
    Puhelinmalli:
    S7 Edge
    Ominaisuuksiin en ole kovin hyvin perehtynyt mutta jos se miltä luuri näyttää merkitsee yhtään mitään, niin kyllä ainakin omaan silmään uusi erkki on ehkä rumin puhelin pitkään aikaan!

Joskus "possu" kyseli mikä olisi possun näköinen känny - tässä olisi ainesta!

9. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Eipä toi Panasonickaan mikään kauneuskuningatar ole.

T300:ssa on sellaista japanilaista 'anime-lookia', joka lienee nuoremman ostajakunnan mieleen.

10. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    T300 on tuleva teini-puhelin aivan varmasti!

11. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    ainakin pansu tulee myyntiin heti syyskuun alussa ja se maksaa 325€. T300 tulee joskus syksyllä ja siitä EI ole saatu VARMOJA hintatietoja, eli ei ole missään sanottu että se maksaisi alle 300€. todennäköisesti T33:ssa tulee olemaan sama hitaus softassa kuten t68i. Pansun softa on yhtä nopea kuin huippuunsa viritetty FERRARI, (eli tosi nopee)

Joka tapauksessa PANASONIC on paaaljon hienomman näköinen eikä ole mikään teini-luuri, jonka tulee laskemaan kuten 3510:n.

12. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Makuasia.
    Hinta? Se nähdään sitten.

13. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Onkos sinulla paljonkin kokemusta pansun softista?
    Mm gd75:ssa tekstiviestin kirjoitus oli kyllä hidasta, ei mitään ferraria..

14. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Muistelin tässä juuri GD92:ta, ja siinä oli myös hiukan hidas syöttö. Eikä kyse ollut edes siitä, että kirjaimet olisivat vain tulleet perässä, vaan yksinkertaisesti välillä 1 merkki putosi kyydistä kokonaan.

15. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Ei tuota kyllä voi mun miälestä possuks haukkua, syvyyttäkin on vain 22mm.

16. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Yhdessä (promo?)kuvassa T300:ssa näkyy jotain hieman infrapunasilmää muistuttavaa. Olis kiva yllätys jos kaapelin lisäksi olis mahdollisuus käyttää infrapunaa. Olen kuitenkin melko skeptinen asian suhteen...kyseessähän voi esim. olla ledin ikkuna.

17. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    :::) saatat jopa olla oikeassa, ainakin eräs tiedonlähde väittää puhelimen sisältävän infrapunaportin kato http://www.esato.com/phones/ jos toi on totta, niin mun kuva puhelimesta muuttuu yllättävän paljon positiivisemmaksi (muiden muassa multipelejä ajatellen) :( Mutta onhan se mahdollista, että toi sivu on väärässäkin(ennen se väitti, ettei T300:a olis värinäyttöä), mutta täytyy pitää peukkuja. Ihan jees toi infrapunaportti sinänsä olis, mutta olishan se BT varmaan kuitenkin parempi pelien pelaamisen suhteen.

18. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Niin jos ajattelee kaksinpelaamista ja T300:n sisältänee varmasti kaksinpelejäkin. BT tai Irda.

19. Olli-Pekka

Tykkäykset:
    0
    Olen ennen käyttänyt vain Nokian puhelimia jotka on omasta mielestäni tosi helppokäyttösia onko teillä kokemuksia Panasonicista onko ne helppo käyttösiä ja onko niissä samoja ärsyttävia tilttaamis piirteitä kuin Nokian puhelimissa?

20. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Nokioista yleensä "tilttaamiset" lähtee softapäivityksillä. Ja jokaisella valmistajalla on joissakin puhelimissa tilttaamisia. Siemens on ollu tässäkin asiassa iloinen yllättäjä (siis tarkoitan ettei ole Siemensillä paljon käyttöö haittaavia bugeja löytynyt).

Mutta asiaan, ite en tiedä minkälainen käyttis noihin tulee, mitä nyt kuvistao olen kattellut. T300 käyttis näyttää helppokäyttöiseltä ainakin. Mutta uskon ettei sekään ole Nokia-tasoa. Olisi ihan kiva myös tietää puhelimien nopeus. Positiivinen yllätys oli 7650:n nopeus, jota aluksi epäilin, mutta olikin erittäin nopea.

Jaa tämä viestiketju