1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Sony Z3+ vai Lg G4 vai Iphone 6 vai...??

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Stani, 4/10/15.

1. Stani

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    Apua ja neuvoja kaivataan seuraavan puhelimen valintaan.

Kaipaisin mahdollisesti jonkinlaista vaihtelua android maailman jälkeen, tällä hetkellä on käytössä Lg G2 joka tuntuu jo "nähdyltä". Tarjoaako mikään android puhelin tällä hetkellä jotain uutta ja ihmeellistä mitä ei ole esim. G2:ssa?

Tärkeimmät ominaisuudet mitä haen puhelimelta on:
    • Hyvä akun kesto, akun pitäisi kestää ainakin päivän
    • Hyvä kuuluvuus, eri malleissa on yllättävän suuri eroja!
    • Kamera, puhelin kuitenkin korvaa useissa tilanteissa jo "oikean" kameran joten kameran pitäisi olla ainakina suht OK
    Asian voisi oikeastaan ilmaista näin, että olen avoin kaikille ehdotuksille jotka vaan täyttää nuo minun kriteerit seuraavalle puhelimelle...ei väliä onko android, wp tai ios. Puhelimen ei kuitenkaan pidä olla uusin mahdollinen malli, vaan vanhempikin malli kelpaa...vaikka hinnalla ei sinänsä ole väliä.

Tällä hetkellä harkinnassa ainakin Sony Z3+, Lg G4, Iphone 6 jne.

2. Nightuser

Nightuser Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    2124
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S4 Black Edition
    LG G4. Täyttää parhaiten kriteerisi..

3. Peku-92

Peku-92

Tykkäykset:
    9
    Microsoftilta pitäis huomenna tulla uudet flagship lumiat suurilla akuilla, oled näytöillä ja niillä tunnetuilla pureview kameroilla mitä vuotoihin on uskominen.. Jos wp ei ole ongelma ja pienempi softa tarjonta niin kattoisin nuo ensin. Muussa tapauksessa minun ääneni menee lg g4:lle myös tai sitten sony xperia z5:lle jos vaihtelua haluat.

Jaa tämä viestiketju