1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Sony Xperia Z5 vai Honor 7

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Miig^, 26/6/16.

1. Miig^

Tykkäykset:
    0
    Uutta puhelinta tekisi mieli, mutta en osaa päättää kumman ostaisin. Kertokaa kokemuksia kumpi olisi parempi ja kannattavampi ostaa. Hyvä kamera olisi plussaa ja veden kestävyys ei ehkä niin välttävä. Muutenkin puhelin saisi olla sellainen jota voisi käyttää ainakin sen pari vuotta, että sovellukset toimisi ja käyttöjärjestelmäänkin tulisi päivityksiä. Hyvä akun kesto on kans plussaa.

Sony Xperia Z5 on varmaan aika samanlainen, kun esim Xperia Z3 joka vaikutti omasta mielestä ihan hyvältä mitä sitä olen kokeillut. Honor 7 ei ole kokemusta, muutakun mitä nettiä olen selannut ja tietoja siitä katsonut. Molempia puhelimia pitäisi käydä tutkimassa jossain liikkeessä niin saisi parempaa tuntumaa puhelimista.

Toki muitakin puhelimia saa ehdottaa mutta ei applea :) Vanha puhelin on Galaxy S4.

2. Miig^

Tykkäykset:
    0
    Omasta puolesta tämän ketjun voi poistaa. Kun tuli jo uusi puhelin ostettua.

3. daima

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Galaxy S5
    mua kiinnostaisi tietää, kumpaan päädyit ja miksi? noita kahta olen itekin harkinnut seuraavaksi puhelimeksi.

4. Miig^

Tykkäykset:
    0
    Ostin Sony Xperia Z5. Ei ollut oikeen mitään syytä miksi tuli valittua kyseinen puhelin. Ehkä Z5 ostoon vaikutti myös se, että sitä ei oikeen mistään meinannut löytyä enää. Ja ne Sony Xpreia X sarjan puhelimet ei oikeen kiinnostanut.

Jaa tämä viestiketju