1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Sony Xperia Z3 vai Z2?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja jassu_, 6/1/15.

1. jassu_

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    lumia 900
    Vielä sellaista kysyisin, että kumpi on parempi, z3 c vai z2? Perusteluja, kiitos!

2. kartami

kartami Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    415
    Puhelinmalli:
    Nexus 6p
    Näistä varmasti ratkaisee puhelimen koko, teknisesti ovat hyvin samankaltaiset. Haluatko ison 5,2" näytöllä olevan puhelimen vai sitten tälläisen kompaktin 4,6"?

3. jassu_

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    lumia 900
    Kysäisen vielä sellasta, että onko z2 ja z3 compactin välillä suurempia laatueroja, ja kumpi kannattaisi ostaa?

4. Infra

Infra Vuoden foorumilainen 2014 sekä VIP

Tykkäykset:
    6570
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaista
    Kukaan ei voi määritellä sinun osaltasi kumpi kannattaa ostaa, se pitää tehdä itse.

Käy liikkeessä testaamassa molempia niin tiedät kumpi soveltuu omaan käyttöösi paremmin.

Z3 sarja saa Lollipop päivityksen varmasti aiemmin kuin Z2

5. Hapsu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    sony experia z3
    Itse en viimeaikaisten kokemusten johdosta ostaisi mitään sony merkkistä laitetta, ja en yritä tässä väittää että ne kaikki huonoja olisi, niillä ei vaan ole valmistajan puolelta minkäänlaista takuuta, ja se on mielestäni aika huomionarvoinen seikka puhelinta valitessa, tämä vain minun mielipide, jos on joku joskus saanut sony puhelimensa huollettua/korjattua takuuseen, nostakoon kätensä ylös.

6. Infra

Infra Vuoden foorumilainen 2014 sekä VIP

Tykkäykset:
    6570
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaista
    Jos tarkoitat jotain näitä näyttöjen rikkoutumisia yms niin se on hyvinkin valitettavaa että jos näyttö on rikki niin huolto kyllä lähtökohtaisesti olettaa että itse rikottu. Ihan joka merkillä.

Solmu tykkää tästä.
  7. Hapsu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    sony experia z3
    Sitäpä näyttöhommaa juuri, vaan taitaa sony olla ainut valmistaja jolla sitä vaivaa riittää riesaksi asti, eli jos sonyyn sattuu valinnassaan päätymään, on kotivakuutuksen syytä olla kunnossa;)

8. ErkkiS

ErkkiS

Tykkäykset:
    5
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z1 Compact
    Juu ja varmistaa, että kotivakuutus myös korvaa mm tällaiset "itseaiheutetut" puhelinrikot. Omaanikin piti tehdä pieni lisäys, kun sitä ei aiemmin ollut, korvasivat kuitenkin kastuneen noksun eikä tarvinnut omavastuutakaan maksaa, kun ko yhtiö joskus aina lähetteli 150€ arvoisen omavastuusetelin :)
    Lienee yhtiökohtaista.

Jaa tämä viestiketju