1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Myydään Sony Xperia Z3 (Kupari) (16GB)

Keskustelu osiossa 'Myydään puhelimia', aloittaja Tipez, 26/3/16.

1. Tipez

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    OnePlus
    Takuu:
    Ei
    Kuitti:
    Ei
    SIM-lukittu:
    Ei
    Tallennustila:
    16GB
    Väri:
    Kupari
    Kunto:
    Hyvä
    Vaihto:
    iPhone 5s, tai muu hyvä
    Hintapyyntö:
    140
    Sijainti:
    Lahti
    Toimitustavat:
    Nouto, Postitus
    Myyjän nimi:
    Tiitus Lahti
    Eli myynnissä on todella hyväkuntoinen Sony Xperia Z3, kauniissa kuparin värissä. Olen vaihtanut puhelimeen pari päivää sitten uuden näytön ja takalasin (Maksoivat yhteensä n.100€) eli naarmuja ei ainakaan ole ja linssikin on naarmuton. Kulmissa on pientä käytönjälkeä, jotka saa piiloon kuvissa olevalla uudella oranssilla kuorella.
    Puhelimen mukana saa uuden oranssin kuoren, uuden 9H panssarilasin, Samsungin uudet kuulokkeet ja Samsungin laturin.
    Puhelimessa on kaksi vikaa:
    Värinä ei jostain syystä toimi ja matkapuhelinverkot eivät toimi. Matkapuhelinverkkojen korjaus maksaa itse tehtynä noin 5€ ja amatöörikin sen osaa vaihtaa (Signal Cable) ja esim. Täältä voi kyseisen osan tilata http://aliexpress.com/item/32241721405.html
    Kaapelin vaihtaminen saattaa korjata myös värinän mutta siitä en ole varma. Ja Googlesta tietysti löytyy ohjeet :) Itse en jaksa enää sitä alkaa vaihtamaan niin myydään nyt sellaiselle joka jaksaa :)

Tärkeimmät ominaisuudet:
    5.2" Full HD-näyttö
    3GB ram ja Snapdragon 801
    3100mAh akku
    20.7MP kamera ja Micro-SD korttipaikka
    Puhelimessa on Sonyn Android 6.0.1

20160325_134704.jpg 20160325_134812.jpg

20160325_135108.jpg

Viimeksi muokattu: 27/3/16

Jaa tämä viestiketju