1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Sony SmartWatch

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Streamer76, 13/1/12.

1. Streamer76 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    94
    Ihan mielenkiintoinen uutuus CES2012 messuilta.

Platform: Android

Bluetooth™ General
    - Bluetooth™ core version 3.0
    - Operating Range (m) 10

Communications
    - Messaging: Can read sms and email and calendar reminders on display
    - Social networking services: Facebook, Twitter
    - Calls: Reject and mute calls, pre-defined sms, take call and use headset

Power consumption
    . Low usage, 1 week. Typical usage, 3-4 days, Heavy usage,1 full day.

http://www.sonyericsson.com/cws/products/accessories/overview/smartwatch?cc=gb&lc=en
    http://www.mobiiliblogi.com/2012/01/13/sonylta-kello-android-luurin-kaveriksi/

2. LeMuerte

LeMuerte

Tykkäykset:
    14
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    Mitähän tällä nyt sitten tekee? Eikös se kännykkä kulje taskussa kumminkin koko ajan.

3. Axefield

Axefield Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    2179
    Puhelinmalli:
    6S
    Niinpä.

No teoriassa parantaa liitetyn älypuhelimen akkukestoa, koska yleisimmät tarkistettavat asiat näkyvät rannelaitteen näytöllä, eikä luurin näyttöä tarvitse pitää päällä. Mutta kovin turhalta härpäkkeeltä kyllä vaikuttaa.

4. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4726
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Itsellä tuo vanhempi Sonyerkki kello käytössä. Onhan siitä hyötyä ollut useammassakin paikassa. Esim. fillaroidessa näkeenäkee ketä soittaa, ilman että puhelinta kaivaa esiin, soittimen ohjaus onnistuu ilman että puhelinta tarvii kaivaa esiin jne. Oma käyttäjäkuntasa tälläkin laitteella.

5. HenkkaW

Tykkäykset:
    0
    Tohon pitäisi saada vielä Endomondosta syke- ja nopeusnäyttö, niin paranisi urheilukäyttö puhelimella ihan eri sfääreihin.

6. HenkkaW

Tykkäykset:
    0
  7. Tutteli

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z3 Compact

Mulla on MBW-150 music edition ja Galaxy Xcover yhdistelmä. On kyllä mahtava.

En olisi muuten hankkinut Android luuria jos ei olisi ollut tällaista Ohjelmaa

Itekin kun pyöräilen duuniin niin voi säätää volumea, duunissa voi olla luuri kopissa ja itse työkoneen luona. Värinä on kyllä hyvä, kun ei välttämättä kuule duunis vaikka olisi puhelin ihan vieressä.

Kyllä mä ainakin tykkään mieluummin että ranteessa on kellon näköinen laite. Mun mielestä toi on aika ruma verrattuna MBW-150. Kuluttaapas se viel akkua paljon. Noh onhan tos täysnäyttö. Tota joutuu lataa yhtä usein ku Android luuria aktiivikäytös. Mulla kestää täs parisen viikkoa aktiivikäytös.

Jaa tämä viestiketju