1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Sony PSP elokuvan toisto ongelma

Keskustelu osiossa 'Asian vierestä', aloittaja Anonymous, 19/8/06.

1. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Olen koittanut laittaa elokuvan mpeg4 muotoon ja siirtää sen sinne muistikortille kansioon PSP/VIDEO/ , mutta mitä olen tehnyt tässä väärin? Osaisiko kukaan auttaa tällaisessa tilanteessa?

2. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Siis elokuva ei lähde pyörimään ja video valikossa lukee että muistikortilla ei ole videoita.

3. Ernesti

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 5S
    Jos sulla ei oo uusinta firmwarea niin videot pitää laittaa pspvideo9 nimisellä ohjelmalla. Itse päivitin laitteeseen 2.80 mutta en ole vielä kokeillut toimiiko se video kansio niinkuin lupailtiin.

E: Siis tuossa uusimmassa päivityksessä videoiden pitäisi lähteä pyörimään suoraan VIDEO kansiosta.

4. Anonymous

Tykkäykset:
    0

hmmm.... Mistäs tällasen päivityksen saa sitten imastua?, versio näytti olevan 2.2 , elikkä ihan persiistä, kun musiikki toistuu MUSIC -kansiosta ihan vaivatta, ja oletin että ne videot menee sitten maalaisjärjellä VIDEO kansioon , mutta ei toistunu. WinAVI MP4- ohjelma taas laittaa ne johonki MV88386 kansioon ja siiten ne lähtee toimimaan ,mutta ei kai sen nyt noin ojan kautta olis tarkotus mennä? , Kiittelen ja kumarran jos saan tietoon mistä saa uusimman ohjelmisto päivityksen.

Jaa tämä viestiketju