1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Sony ja kännykkä hyvillä Internet-selailu ominaisuuksilla

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja bocanegra, 28/11/04.

1. bocanegra

Tykkäykset:
    0
    Tosiaan. Olen katsomassa uutta kännykkää ja alustavasti Sony Ericssonin kännykät vaikuttavat mielenkiintoisimmilta.
    Ostopäätökseen tulee vaikuttamaan hyvin paljon kännykän internetin-selailu ominaisuudet.
    Kameralla ja sen megapikseleillä ei ole kovin paljoa väliä.
    Pelejä saisi olla jonkunverran ja kännykästä saisi löytyä muutamakymmenentuhatta väriä.
    Minkälaisia kännyköitä suosittelette?

Hintaa maksimissaan 400 euroa.

Ja vielä lopuksi kysyn sellaista, että onko tuo netin selailu kännykällä vielä kovin kallista?

kiitos.

2. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Ainoa vaihtoehto tuohon hintaluokkaan SE:ltä taitaa olla P800 - käytettynä. Se tosin kyllä alittaakin tuon hintariman mukavasti...mutta uutena on mahdotonta saada kunnon selausominaisuuksilla varustettua SE:tä under 400 €.

Paalia joutuu latomaan enemmän pöytään (yli 700 e), mutta silloin saa paremman laitteen - uutena, P910.

3. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Re: Sony ja kännykkä hyvillä Internet-selailu ominaisuuksill

Siirretty datamäärä ratkaisee kalleuden. 100Mt/kk saa kiinteällä maksulla alle 20e:n, ja sillä kyllä kännysurffausta saa harrastaa aika tavalla.
    Itselläni oli pitkään tuo 20Mt/kk hintaan 10e, mutta nyt commun myöta harkitsen tuota 100Mt paketin ottamista.

4. Arde Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Re: Sony ja kännykkä hyvillä Internet-selailu ominaisuuksill

Itse olen käyttänyt P800:sta ja nettikäyttö on tosi mallikasta ainakin ilmaisella Operan selaimella, dataa ei kerry paljon jos ei lataa kuvia tai vaihtoehtoisesti käy sitten WAP sivustoilla.

Jaa tämä viestiketju