1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Sony Ericssonin laadunvalvonta

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja SE4ever, 28/12/07.

1. SE4ever

Tykkäykset:
    0
    Kävin tänään puhelinkaupassa äitini kanssa, joka tarvitsi uuden peruskännyn. Siinä sitten suoritettiin valintaa Nokian ja SE:n halvimpien mallien välillä. No, itse tietenkin suosittelin SE:a ja siihen oltiin päätymässä, kunnes myyjä sanoi, ettei kyllä mielellään myisi sitä SE:a. Kysyin, että no mikäs siinä on? Hän kertoi, että 15 viimeisestä heidän myymästään Sony Ericssonista 13 on tullut takaisin tai siis niissä on ollut jotain vikaa. Eikä siis koskenut pelkästään halpis-mallia vaan kaikkia heidän myymiä SE puhelimia. Taisi mainita, että viimeisen 2 kuukauden aikana on alkanut näitä ongelmia ilmetä. Kuuntelin aivan äimän käkenä tuota selitystä. Vieläkin tuntuu, ettei tuo oikeasti voi olla totta.

Onko siis oikeasti viimeisen 2 kuukauden aikana Sony Ericssonilla jokin mennyt pahasti vikaan vai oliko tuo juttua vain?

Kokemuksia?

2. Fitz-Hume Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    530
    Puhelinmalli:
    XZ
    T650i tuli ostettua käytettynä, kuukausi vanha, ei verkkoa väitti vaan -> takuuhuoltoon josta tuli uusi tilalle, SE:n laatu oli mielestäni aivan huippua, mutta en väittäisi niin enää.

3. Morgue Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    7
    Itselläni ei ole kyllä ollut mitään ongelmia, eikä parilla muullakaan tuntemallani SE hepulla. Voihan se toki olla, että joku maanantaikappale erä on jotain mallia tullu ja sattunut juuri tuohon liikkeeseen. En kuitenkaan usko, että SE olisivat sen ongelmallisempia kuin muutkaan merkit, melkeinpä päinvastoin. Sattumia tottakai mahtuu aina sekaan.

4. vpasi

Tykkäykset:
    0
    Mulla on ollut vuodesta 2001 SE p800 ei oo pobleemeita ollut
    kyllä nokian puhelimeitä palautetaan taatusti enenpi mut kai niit tietty myydäänkin enenpi

5. ruuvi

ruuvi

Tykkäykset:
    0
    Kyllä Nokiaa joutuu ainakin huoltoon lähettämään enempi kuin "erkkiä". Siis suhteessa myytyihin puhelimiin. Ainoa SE:n malli jossa ollut vuosien saatossa enempi vikoja oli z300i. Sen kanssa oli ongelmia. Muiden kanssa ei ole ollut kuin satunnaisia juttuja.

6. psxgamer

Tykkäykset:
    16
    Vanhassa T610:ssä ei ollut mitään ongelmia neljän vuoden aikana. Hetken aikaa omistin Z710:n joka toimin erinomaisesti. Nykyinen Z610 taas on käynyt huollossa jo kahdesti kun kadotti jatkuvasti yhteyden verkkoon eikä minulle voinut satunnaisesti soittaa. Toisella kerralla onneksi jopa korjasivat puhelimen.

7. bullet_ride

bullet_ride

Tykkäykset:
    0
    mulla lähti 3kk:n jälkee huoltoo, ja sain uuden tilalle.nyt tässä uudessa mikä on ollu 7kk ni akku ei pysy kunnolla kiinni,vaa puhelin sammu heilahduksesta,kyseessä k610i

8. Esa Isopahkala

Esa Isopahkala Ylläpitäjä

Tykkäykset:
    1332
    Puhelinmalli:
    Nexus 5x, Lumia 1020
    SE Z250i:n vikaprosentti 100

Sony Ericsson Z250i:ssä viallisia on tähän mennessä ollu 100 %. Olen 2 kpl myynyt ja molemmissa sama vika, eivät suostu enää käynnistymään.

9. Tehy03 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    82
    Puhelinmalli:
    iPhone 7
    Hmm, eipä ainakaan niissä Sony Ericssoneissa joita itse olen omistanut ole suuremmin vikoja ollut... Aikoinaan T610i kävi huollossa, koska puhuessa kuulu ikävä suhina taustalla... Tällä hetkellä päälle vuoden käytössä olleessaa M600i:ssä meinaa toi sivulla oleva rulla reistata... Muuten mm. Z600i, S700i ja T230i ovat toimineen ilman mitään ongelmia :)

10. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4729
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Ohoh. Nyt kyllä meikä rustaa rastin seinälle. Joku kirjoittaa että luurissa on vikaa vaikka luuri ei ole Nokilainen.

11. Rujo Apina

Tykkäykset:
    1
    Z320 malli. Joululahja tytölle. Uutena ei totellut saunalahden korttia. Alkoi kuitenkin jotenkin toimia kun latasi akun ihan loppuun. Kunnes joulun jälkeen tilttasi kokonaan. Puhelin huoltoon ja uusimmat ajurit sisään.
    Saunalahden kortti pelitti tässä vaiheessa jonkun päivän kunnes...
    Tyttö oli täyttänyt muistin ihan loppuun tietokoneen kuvilla. Eli isoilla kuvilla. Omalla kolumbuksen kortillani puhelin kuitenkin toimi moitteetta. Poistin sillä kuvat ja mp3 biisit, ja tytöllä alkoi puhelin pelittään. Toimi n. kolmepäivää.

Viimeinen tiltti tapahtui, kun tyttö oli ottanut puhelimen kameralla kuvan ja laittanut sen aloituskuvaksi, kone hyytyi jälleen. Vilkutteli valkoista ruutua eikä auennut. Omalla kolumbuksellani ei taaskaan mitään ongelmia.

Kiikutin puhelimen toista kertaa hoitoon, ja siellä yritettiin ajaa päivitystä, mutta viimeisimmällä päivityksellä ei toimi kuulemma, tällä viikolla pitäisi tulla ericsonilta uusi päivitys joka pelittää.

MIKÄ MÄTTÄÄ SAUNALAHDEN KORTEISSA.

Olisko joku muistinkäyttöön liittyvä ongelma???
    Vai onko erkin laatu sipannut?

12. Ziggemby

Tykkäykset:
    0

Minulla parhaillaan sama ongelma kynsissä. Saitko koskaan ratkaisua ylläolevaan saikkaukseen?

Jaa tämä viestiketju