1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Sony ericsson z530i

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Rauhala, 13/11/07.

1. Rauhala

Tykkäykset:
    0
    Moi oon ajatellut ostaa tuon sony ericsson z530i:n ja kyselisin tässä myydäänkö tuota kännykkää Kotkan gigantissa tai muualla kotkassa?Veikkaisin että tuota z530i myydään jossain kotkassa mutta kysyisin lähinnä gigantista.

Vastailkaa

Jos tiedätte jotain niin vastaisitteko?

2. Sonic Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    No ei tuo Kotka niin suuri paikka ole, etteikö sen matkapuhelimia myyviä liikkeitä jaksaisi kiertää läpi.

Aloita vaikka sieltä Gigantista.

3. ari_kroolaa

ari_kroolaa

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 820
    Ei ole Gigantissa enää näkynyt

Helsingin Gigantissa myytiin sitä ainakin viime elokuun puolivälissä. Ostin sen toiselle pojistani. Nyt kun muijakin kaipailisi uuta SE-puhelinta, olen seuraillut mm. Gigantin nettisivuja. Ei ole enää Gigantin nettisivuilla ko. mallia näkynyt. Huomenna (ma 19.11.2007) Giganttiin on tulossa malli J120i jossa ei ole minkäänlaista kameraa eikä data-yhteyksiä. FM-radio on. Hintaa 39 euroa.
    Olisiko mahdollista että liikkeeseen olisi jäänyt joku yksittäiskappale myymättä? Tuo z530i taitaa olla sen verran vanha malli, että sitä ei enää ehkä tule ollenkaan myyntiin.
    Akun kestoihin olen ollut tyytyväinen. Itsellä on K800i, pojalla siis z530i, ja tuojon J120i luvataan sen verran pitkä puhe- ja valmiusaika, että kyllä sen akkumalli (BST-37) täytyy olla vähintään yhtä kestävä kuin mitä BST-33 akku kestää (noissa 2 muussa mainitsemassani SE-puhelimessa on se).

Jaa tämä viestiketju