1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Sony Ericsson Z1010

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Eva, 31/7/04.

1. Eva

Tykkäykset:
    0
    hei!

Olen tuosta kyseisestä SE Z1010 kännykästä ollut jo kiinnostunut jonkinaikaa, ja tahtoisin sellaisen saada omakseni. Kysellyt kaikkialta, mutta kukaan ei tunnu tietävän milloin sellanen julkaistaan täällä Suomessa. Olen lukenut täältä että Ruotsista sellaisen saisi hommattua..? Jos, niin mistä sieltä ja minkä nimisestä kaupasta? Onko nettisivuja?

Olen nähnyt hopeanväristä versiota siitä, joten sellaista mahdollisuus saada vielä?

Ja vielä että löytyisköhän Saksasta kyseistä kännykkää vielä? En oikein ole etsinyt oikeilta nettisivuilta kaiketi..

olisi hienoa jos joku voisi vastata minulle mahdollisimman pian!

Kiitos :)

2. rutina

rutina Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z1 Compact
    Olisi tämän voinut jatkaa noihin entisiinkin ketjuihin.. www.handyattacke.de ainakin löytyy, mutta hirmuhintaan.. Ruotsista saa melkein jokaisesta kivijalkakaupasta noita ja ainakin Vodafonen putiikeista vielä ihan järkevään n. 570-600€ hintaan.. Vodafonen ja muita kauppoja löytyy Tukholmasta suunnilleen jokaisesta kadunkulmasta..:) Väreistä en ole ihan varma, mutta kyllä niissä kaupoissa näkyy ties minkä värisiä versioita..

3. Eva

Tykkäykset:
    0
    kiitoksia paljon vastauksistasi!

tuolla www.handyattacke.de sivulla Z1010 näytti maksavan 416e mutta en oikein ymmärtänyt, että liittykö siihen joku juju mukana. en siis itse osaa saksaa.

olis vielä yksi kysymys, että jos kävisin ruotsista tollasen hommaamassa, niin onko siinä suomenkielinen käyttöliittymä myös? että siis ei tarvisi ruotsinkielisellä kännykällä yrittää pärjätä vaan kielivalikko monipuolinen?

4. rutina

rutina Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z1 Compact
    Sun pitää tuolla hadyattackessa valita sieltä sivusta sellainen palkki, kuin "Handy ohne vertag", niin saat valikon, jossa puhelimet eivät ole liittymiin lukittuja. Jos Ruotsista ostat tai vaikka Saksastakin, niin saat kyllä tulla toimeen englannilla tai toki, jos ruotsi on vahvempi, niin sillä. Muita kielivalintoja tuskin löytyy.. Eli ei ole suomea, mutta enkku ja ruotsi löytyy..

5. dEnA

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    ericsson
    jos ruotsista ostaa niin kyllä sen saa suomenkieliseksi

Jaa tämä viestiketju