1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Sony Ericsson Yari käyttökokemukset

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Jussi2000, 21/10/09.

1. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    No niin tulipa eilen Yari hankittua pojalle käyttöön. Tänään sitten pääsin vihdoin itse yhdessä välissä hieman tutustumaan laitteeseen ja sen ominaisuuksiin. Ensinnäkin paketin mukana tulee kaikki tarpeellinen eli verkolaturi, USB piuha, stereo HF ja USB / MicroSD kortinlukija, Micro SD kortti 1Gt ja "pöytäteline" joten alkuun pääsee hyvin. Näyttö on kirkas ja tarkka, stereokaiuttimet itse puhelimessa, musiikki ja soittoäänet kuuluvat hienosti. Pelejä niistä pitävälle eli nuorille on valmiiksi asennettuna yli 10 kpl ja toimivia. Parhaat palat mitä kokeilin itse on ehdottomasti tennis jota ohjataan kättä liikuttamalla näytön edessä ja hienosti sujuu pelaaminen ilman koskettamista. Lisäksi keilaus jossa yhtä napin painallausta lukuunottamatta täytyy vain heilauttaa puhelinta kädessä kuin keilatessa ja keilat kaatuvat. Todella hieno kokemus pelata tällä tavoin ilman näppäinten jatkuvaa näpräilyä. GPS löytää sateliitit nopeasti google mapsille tai Wisepilotille, joten ei enään viiden minuutin odottelua kuten nokialaisen 6210 navigatorin kanssa johon poika totaalisesti tuskastui ja myös itse tuskastuin 6220 classicin kanssa. Lisää juttua kunhan taas pääsen enemmän laitetta räpeltämään.

2. Hombre

Tykkäykset:
    0
    Hyvän kuulosta kommenttia. :)
    Posted via Mobile Device

3. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Yhtä sun toista asiaa on tullut räplättyä silloin tällöin ja täytyy sanoa että on ollut todella positiivinen kokemus toiminnoiltaan ja käytettävyydeltään. 5 MP:n kamera ottaa hyvälaatuisia kuvia kuten sopi SE:n kameralta odottaakin vaikkei CyberShot toiminnalla olekaan varustettu, liiketunnistus kääntää näyttöä automaattisesti kuvien ja videoiden katselussa pysty- ja vaakasuuntaan. Soitin mainio kuuntelukokemukseltaan puhelimen sisäänrakennettujen sterokaiuttimien ansiosta, ei tarvitse olla napit korvilla kuullakseen musiikin stereona. Lisäksi UMTS900 ja HSUPA täydentää mukavasti tiedon siirtoa. Viestit valikossa suora linkki Facebook:in kirjautumiseen jne.

Jaa tämä viestiketju