1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Sony Ericsson Xperia X10 käyttökokemukset

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Jussi2000, 29/3/10.

1. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Nyt kun laitetta on ainakin verkkokauppa.com:issa saatavilla, niin eiköhän käyttökokemuksiakin ala kohta tulla.

2. sts_fin

Tykkäykset:
    0
    Allekirjoittaneen arvostelu tulee julki tänään. Mutta voinen sanoa että fiilarit ovat olleet kevyesti ristiriitaiset kun hyppäsin herosta tuon käyttöön viikon arvostelujakson ajaksi.

3. mcmurry

Tykkäykset:
    0
    Vieläkö näissä puhelimissa on kolmenlaisia data asetuksia, ennen oli dna mms, dna wap ja dna internet? Nyt tuolla "tukiaseman nimet" valikossa näkyy vain mms ja wap vaikka olen tuota automaattista hakua käyttänyt.. Ei oikein tunnu data yhteydet nyt toimivan muun kun puhelimen selaimen osalta. Dna:lta tilaamalla ei ainakaa vielä saa yhteysasetuksia, eikä SE tukipalvelussa vielä irtoa tukea tälle...

4. Alex24

Tykkäykset:
    0
    Tulikos sitä mw600 siellä mukana? Sais nyt vielä saunalahdellekin tämän puolenvuoden sisällä, toisin kun x2 kanssa.
    Tosin silloin voisi se 2.x olla ajankohtainen, jota ehkä muutenkin jään odottamaan.
    Tietty jos sitten joku supersonic kerkeää tulla...
    En minä tiedä, himottasi tämä laite kyllä. Kokemuksia kehiin : )

5. sts_fin

Tykkäykset:
    0
  6. kurrre

kurrre Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    129
    Puhelinmalli:
    S6 edge 64GB, iPhone 6 64GB, Lumia 1520
  7. sts_fin

Tykkäykset:
    0
    On se, palvelimella oli jotain pientä häikkää joka on korjattu :)

8. 22022004

Tykkäykset:
    23
    Mielenkoontoinen kapistus ja pari kysymystä:

- onko skandit suoraan näppiksessä?
    - onko kamera oikeasti hyvä eli mikä on kuvan todellinen laatu (tarkkuus, värit, valotus)
    - onko kalenterissa vikkonäyttöä?

9. Maketus

Tykkäykset:
    0
    "Äänentoistollisesti puhelin on ylempää kastia ja muuta moitittavaa ei juuri ole, paitsi hieman diskanttipainotteinen ääni. Bassotoistoa olisi kaivannut lisää, mutta valitettavasti vakiosoittimessa ei ollut taajuuskorjainta."

Saako tuohon puhelimeen jostakin sellaista soitto-ohjelmaa missä on taajuuskorjain? (ja vielä ilmaiseksi)
    Erittäin tärkeä tieto, kun tuota puhelinta himoitsen ja olen sellainen kultakorva että kun kuulokkeilla kuuntelen musiikkia niin se pitää olla balanssissa ;)
    Tää androidi on meikäläiselle vielä täysin tuntematon systeemi.

10. sts_fin

Tykkäykset:
    0
    -on pitkään a tai o painamlla, mutta android marketista saa skandinavian keyboardin jossa nämä ovat "pinnalla"
    - Kyseessä on paras kamera jota olen mobiili laitteessa käyttänyt, tosin viimeisin nokian sukupolvi on jäänyt välistä ja käsittääkseni näissä on aika hyvä kamerat optiikoinen, mutta olen tuosta ottamassa esimerkkikuvia lähiaikoina
    - agenda, päivä, viikko, kuukausi näytöt on

11. sata88

Tykkäykset:
    0
    Pari päivää ollut X10i käytössä ja toistaiseksi olen ollut puhelimeen varsin tyytyväinen. Internet ja sähköposti toimii hyvin, niinkun myös sms-viestit, mutta mms-viestien kanssa ongelmia.
    MMS-viestin saan kyllä lähtemään, mutta vastaan ottaminen ei tunnu onnistuvan. Ilmoittaa vaan, että lataaminen epäonnistui...
    Operaattori on Saunalahti ja asetukset olen laittanut niin puhelimen oletuksen mukaisesti kun manuaalisesti. Onko kellään ollut vastaavia ongelmia mms-viestien kanssa?

12. mcmurry

Tykkäykset:
    0
    Oletko koittanut päivittää puhelinta? Mulla tökkäseen aina siihen ku puhelimen käynnistää paluunäppäin pohjassa. Puhelin käynnistyy flash devicenä, päivitysohjelma ei etene mihinkään.

13. sata88

Tykkäykset:
    0
    Päivitin hetimiten kun olin puhelimen näppeihin saanut. Mulla oli kanssa alkuun hankaluuksia saada menemään se päivitys läpi, mutta meni sitten lopulta kuitenkin. Vaikee sanoa onko tää koneessa oleva Vista 64-bit syypää näihin usb:n tunnistus häikkiin, mutta lopulta löyty puhelin tälläkin kertaa.

14. jk

jk Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    54
    Puhelinmalli:
    Useita erillaisia
    Onkos laitteelle jo uusi päivitys jaossa?

15. mcmurry

Tykkäykset:
    0
    Nyt sain sitten päivitettyä itsekin. Windows 7 64bit onnistui, xp:llä ja Vistalla ei onnistunu. "Peruskaistan versioksi" päivittyi 1.0.16, kun ennen oli 14. "Näppäimistö" vaikuttaa toimivan paremmin kuin ennen, muusta en vielä tiedä.

16. Maketus

Tykkäykset:
    0
    Eikö kukaan tiedä?

17. Naukkis

Tykkäykset:
    2
    Tulihan sitten hankittua vivazin tilalle tämä. Alku vaikuttaa hankalalta, päivitin puhelimen ( kokeilin korjausta myös) ja nyt ei puhelimeen saa millään soneran internet, sms ja mms asetuksia. Soittaa voi normaalisti, mutta tekstiviestin lähetys, mms viestin lähetys ja netissä surffailu ei onnistu. Herjaa vaan että yhteyden luominen / lähettäminen ei onnistu tarkista asetukset. Puhelimessa on kohta jossa voi hakea asetukset sim kortin mukaan, sieltä löytyy sonera ja tele finland, kun valitsee soneran niin tukiasemien nimestä löytyy soneran internet jossa on täppä aktiivisena. Kuitenkin kun yrittää selaimella nettiin, niin herjaa että yhteyttä ei ole, samoin verkon vahvuuden vierestä puuttuu G,E tai 3G, jotka olivat ennen päivitystä. Wlanin kautta surffailu onnistuu hyvin, mutta olis mukava käyttää data ja viesti yhteyksiä muuallakin. Mitähän tuolle olis tehtävissä, kaikki ehdotukset otetaan kiitollisena vastaan....

18. jk

jk Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    54
    Puhelinmalli:
    Useita erillaisia
    Itsellä alkoi saunalahti toimia kun laittoi asetuksissa default,supl. Sinne asetuksiin viimeiselle riville. Saunalahdella pitää olla roaming tilassa jotta netti toimii.

19. murmelinpapana

murmelinpapana

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    DNA, Htc Dream
    On muuten harmillista, että SE ei laittanut X10:n näyttöä/rautaa, joka tukisi monikosketusta. :( Se kun olisi vakio-ominaisuutena 2.1, joka on tulossa joskus päivityksenä. Oikeastaan aika lyhytnäköistä olla laittamatta monikosketusta tukevaa rautaa. Ehkä he ajatteli, että Android ei kuitenkaan tue sitä virallisesti tai jotain.

20. sata88

Tykkäykset:
    0
    Saatko myös MMS-viestit tulemaan puhelimeen? Tänään tuli Saunikselta ( ?? ) asetukset automaattisesti puhelimeen, mutta kuvaviestit ei edelleenkään tule perille. Lähetys onnistuu kyllä oikein mainiosti.

Jaa tämä viestiketju