1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Sony Ericsson W550i käyttökokemukset

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Pesantti, 4/10/05.

1. Pesantti

Tykkäykset:
    0
    Eli millasia kokemuksia tuosta puhelimesta ? koko onko iso ? hyvä kamera ? kätevä näppäin mekanismi ? sanokaas ja arvostelkaa

2. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Tämä luuri kiinnostaa minuakin suuresti.
    Pitää mennä maanantaina kauppaan hiplailemaan ja jos tuntuu hyvältä niin taidan hakea sen kotiin kunhan saan palkan.

Ainoa miinus mitä papereista löytyy on mielestäni muistikortin puute. 256mb on kyllä ihan tarpeeksi luurille jos ei aio käyttää mp3 soitinta mutta muistikortti olisi kiva lisä.

Asia joka minua hieman huolestuttaa on näppäimistö. Näppis on todella pieni verrattuna läpän kokoon. Saas nähdä miltä se tuntuu.

3. stopo

Tykkäykset:
    0
    Tämä luuri on myös mun hankinta listallani asap. Kävin kopeloimassa Maifonissa jo lauantaina, mutta jäi vielä hyllylle hinnoittelun takia (nettikaupoista saa jo nyt reilu 50 e halvemmalla). Vaikuttaahan tuo kivalta, kevyt ja yllättävän pieni (kuvista on saanut suuremman vaikutelman). Käyttökokemuksia olisi kiva kuulla jos jollakulla on jo sellaisia kertoa.

4. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Minä kävin tänään Stockalla hiplailemassa ko luuria. Kuten hieman pelkäsinkin niin numeronäppikset ovat aivan liian pienet :(. Kyllähän niihin tottuu mutta todella tyhmää tehdä noin pieni näppis kun tilaa löytyisi kunnolliselle.

Minusta "joysticki" on todella kätsy. Keskellä on pelkkä nappi. Valikoissa liikutaan metalliraamia painamalla.

5. Baxin

Tykkäykset:
    0
    Olen käyttänyt w550i nyt 2 päivää ja olen hyvin tyytyväinen!!

6. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Mistä ostit? Paljonko maksoit? Minkä värisiä luureja kaupasta löytyi?

7. stopo

Tykkäykset:
    0
    No ni… Itsekin oon päivän käyttänyt puhelinta ja vielä ei ole mitään suurempia puutteita tullut havaittua. Näppäimistö on iso sormiselle varmasti liian pieni ja näppäin tuntuma olematon, mutta mun käteen kuitenkin ihan passeli. Näppäimistöä tarvitaan lähinnä vain tekstareihin, kätevällä navigointi-näppäimellä saa hoidettua päätoimintoja. Kamera- ja Walkman-toiminnot on helppo kännistää omista näppäimistään.

Itsellä tuli kyllä törkyhintaiseksi puhelimen hankinta kun halusin saada sen oranssina heti (n. 400 €), valkoista tuntuu saavan halvemmalla ja helpommalla (ainakin siis netistä). Uskoisin kuitenkin, että hintansa väärti ;)

8. Monte_Cristo

Tykkäykset:
    0
    Ei millään pahalla, mutta nuo kyllä maailman parhaat kehut mitä olen kuullut. Kun kerran kansa kaipaa kuola valuen kuulla uusimman luurin herkuista, niin olisi mukava jos vastauksiin pisteittäisiin vähän täytettä, eikä mitään malliin "ihan jees luuri".

9. Baxin

Tykkäykset:
    0
    Pietarsaaressa ostettu perjantaina (24.10 TV-Store), heillä oli vissin 4kpl W550i jäljellä silloin. Hinta oli 399€ (mutta sain hyvä alennus) ja väri on oranssi ja valkoinen kuori tuli mukaan.

Aino - on näppäimistö!

Plussan puolella on navi-näppäin, soittoäänet, ja tällähetkellä vaikuttaa akun kesto tosihyvä!!

10. Monte_Cristo

Tykkäykset:
    0
    Alkaa kuullostamaan erittäin lupaavalta. Täytyy vissiin pikku hiljaa suunnittelemaan Sampsalle uudelleen sijoitus paikkaa. Kävin tänään paikallisessa Gigantissa koeajolla ja vaikka ei se koskaan kädessä niin hienolta tunnu kuin edustuskuvissa, mutta kuitenkin paksuudesta huolimatta taitaa olla hankinta edessä.

11. Baxin

Tykkäykset:
    0
    Se on vähän paksu mutta jos vertaa esm. K750i (koot 100 x 46 x 20.5 mm) ja W550i (koot 93 x 46.5 x 22.5mm) niin ei se paljon paksumpi on.

Mun toinen vaihtoehdo oli W800i, mutta ei sekään paljon pienempi on.. (koot 100 x 46 x 20.5 mm) eli sama kun K750i...

12. jounipukki

jounipukki

Tykkäykset:
    1
    [quote="stopo"
    Itsellä tuli kyllä törkyhintaiseksi puhelimen hankinta kun halusin saada sen oranssina heti (n. 400 €), valkoista tuntuu saavan halvemmalla ja helpommalla (ainakin siis netistä). Uskoisin kuitenkin, että hintansa väärti ;)[/quote]

Mukanahan tulee valkoiset kuoret?!?!?
    saakohan mistää puhelinta sinisenä?

13. stopo

Tykkäykset:
    0
    Tuli munkin paketin mukana siis valkoiset ja oranssit kuoret, niistä ei vaan mainita missään eli mahtaakohan näin olla kaikissa paketeissa? Tiedustelin noista värikuorista muutamista webbikaupoista (finluuri, store jne.), mutta nämä ainakin ilmoittivat ainoan värin olevan valkoinen ja muiden värien myynnistä ei ollut tietoa. Myös Päämiehestä sanottiin, että heille saapuu puhelimet myyntiin valkoisena 3.11 ja muita värejä jos ja kun kysyntää on.

Mitä painoon ja paksuuteen tulee onhan se kookas kun vertaa kamerattomiin pikkupuhelimiin jossa ei ole soitin ominaisuuksia. Mutta jos vaikka katsoo tuon tulevan W900i:n speksejä (109 x 24 x 49 mm - 148 gr) niin kyllähän tämä ne hakkaa.

Eilen tuli siirrettyä koneelta muutamia biisejä puhelimeen, oli helppoa ja nopeaa. Käsittääkseni ohjelma onkin sama kuin kehutussa W800i:ssä.

14. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Kävin juuri hakemassa oman W550 Gigantista aivan liian kalliiseen hintaan. Maksoin siitä 379e. Sellaista se on kun ei jaksa odottaa että luuri alkaa yleistymään :p.

Minunkin paketissa oli valkoiset ja oranssit kuoret. Ihan kiva lisä.

Nyt uusi kulta on vierelläni lataustumassa :). Tämä oli ensimmäinen uusi luuri jonka ostin ihan omilla rahoillani. Saas nähdä miltä tämä tuntuu kun on käyttänyt päälle vuoden S60 luuria.

15. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Nyt kun olen päivän käyttänyt luuria niin kokemukset ovat ihan positiiviset.
    Luuri bugittaa vaan aika paljon. Se on sammunut parisen kertaa ilman mitään syytä. Toinen miinus on akkumittari. Se hyppelee jonkin verran.

Positiivisia asiaoita ovat soittari kajarit (!) ja muuten onnistunut luuri. Tässähän on kaksi kaijutinta. Se kyllä huomaa kun kuuntelee vaikka MP3 biisejä.

Tietääkö muuten kukaan miten saa BTlla PC suiten toimimaan kunnolla? Olen onnistunut yhdistämään luurin yhden kerran tietokoneeseen. Nyt minulla on täysin samat asetukset mutta luuri ei yhdisty.

16. Ugalabugala

Tykkäykset:
    0
    Vaikuttaa ihan hienolta puhelimelta, pari kysymystä:

1. Onko minkälainen näyttö?

2. Hyvä vai huono kamera?

3. Akkukesto?

Kiitos jo etukäteen.

17. matuu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6
    Näyttö sama kun K750i/W800i eli kyllä se on ihan hyvä.
    Kamera 1,3 Mpiks, eli varmaan samaa tasoa kun S700i.
    Ja valmistaja ilmottelee melkein yhtä pitkää akunkestoa kun W800:lle eli jos on totta niin hyvin pitäis kestää.

18. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    1. Näyttö on minusta erittäin hyvä, vaikkakin hieman pieni kun on tottunut S60 näyttöihin.

2. Tässä pari esimerkkikuvaa. Ne ovat otettu parhaalla laadulla enkä ole muokannut kuvia mitenkään. A, B, C, D (jos kuva ei aukea tai tulee error viesti niin refreshaa tai copy pastaa).

Onko muidenkin W550 kuvissa näin paljon rakeisuuttaa kuin minun luurissani?

3. Minä sain ensimmäisen latauksen loppumaan kahdessa päivässä. Eilen kun käytin luuria normaalisti (= otin muutaman kuvan, lähetin pari MMS viestiä ja puhuin pari muutaman minuutin puhelua niin akusta meni 8% (katsottu "Puhelimen tila"-valikosta)). Eli normaalikäytössä luuri kestäisi teoreettisesti noin 12pv.

19. dille Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Öö, miksi ostaa tätä mallia, kun ei oikein mitään tunnu olevan parempaa, kuin W800i:ssä, jollei noita kaiuttimia lasketa. Kamerakin on aivan onneton siihen verrattuna.

20. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Ööö, ehkä siksi ettei halua maksaa eroa tämän ja W800 välillä, ja jos W800 on omasta mielestä ruma...

Minä ostin W550 siksi että sen avausmekanismi kiehtoo minua ja tässä on sitä jotain mitä muissa luureissa ei ole (siis juuri se että tämä kierretään auki). Kaikki eivät osta luureja ominaisuuksien takia.

Jaa tämä viestiketju