1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Sony Ericsson W350i -kokemuksia

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja jukkatukka, 26/8/08.

1. jukkatukka

Tykkäykset:
    0
    Kävin katsomassa uutta puhelinta ONOFF-liikkeessä ja tollanen vaikutti mun käyttöön sopivalta:
    -hinta oli alle 200e
    -puhelimessa mp3-soitin, johon saa kiinni mitkä tahansa kuulokkeet
    -suht pieni koko
    -akun kesto 300h (ainakin paperilla)

Mietin vaan, että osaako kukaan käytännössä sanoa ton laadusta...

2. EGI

Tykkäykset:
    0
    Toimii ainakin mun käytössä..ei oo ollu mitää probleemia..koko varsinkin ihan kuningasjuttu!!

3. m4553

Tykkäykset:
    0
    Hei, mites on puhelimen maksimi muistin määrän laita?

Tukee kyllä 4 gt Memory Stickiä, mutta toimiiko 8 gt?

4. Sideral

Tykkäykset:
    0
    W350i

-poistettu-

5. Sideral

Tykkäykset:
    0
    W350i

Kyselin asiakaspalvelusta ja tukea kuulemma 4GB asti. Minulle riittää vallan mainiosti. Mutta, eikö kellään tosiaan ole kyseistä luuria?

6. m4553

Tykkäykset:
    0
    Kiitti vaan tiedosta! Jees, on mullakin ko. luuri. Suht harvinainen taitaa olla, en oo oikeen muilla nähnyt. Tyytyväinen kyllä olen ollut. Pitänee se 4GB muistikortti sitten kans hankkia...

7. eettuu

Tykkäykset:
    0
    Tätä puhelinta olisin hankkimassa ja kysyisin, että onko tuo läppä oikeasti yhtä heikko kuin se kuvissa näyttäisi?

8. SammySam

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 1610>1611>3210>3310>7210i>3650>6600>6280>5140i>N70>N93>Sony Ericsson W580>K810>K850>C702> X1
    Läppä ei tosiaankaan ole vahvimmasta päästä, mutta sehän ei sisällä mitään "eloa". Näppäimiä vain painetaan läpän läpi.

Läpän saa itse irroitettua jos se menee rikki, ei vaikuta puhelimen käyttöön.
    Enkä usko että kyseessä on kauhean hintava varaosa.

En olisi huolissani läpän kestävyydestä jos puhelin muuten miellyttää.

9. perminna

Tykkäykset:
    0
    Uusi puhelin saattaa olla hankinnassa ja W350i vaikuttaisi aika hyvältä. Se nimittäin vaikuttaisi tarjoavan juuri ne ominaisuudet, joita olen hakemassa: pienikokoinen, hyvälaatuinen mp3-soitin ja voi tarvittaessa soittaa ja lähettää tekstiviestejä. ;) Meinasin ensin katsella kalliimpien mallien perään (5800 XpressMusic ja käytetty iPhone 3G), mutta ne ovat ihan turhan kalliita ja niissä on turhan paljon ominaisuuksia, koska käytän puhelinta todella vähän.

Malli on siis ollut myynnissä viime syksystä asti? Voisivatko he, joilla puhelin on, valaista puhelimen äänenlaatua musiikkikuuntelukäytössä? Onko se siedettävää, hyvää vai mp3-soitintasoa?

Minulla ei ennen ole ollut SE-puhelinta. Onko nokialaisen jälkeen hankala oppia käyttämään?

Entä osaako joku sanoa, miten Sony Ericssonin puhelimet toimivat yhteen Mac OS X:n kanssa?

Jaa tämä viestiketju