1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Sony Ericsson W205

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja MGM, 7/8/09.

1. MGM

MGM Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    3141
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    Kellään kokemuksia kyseisestä peruspuhelimesta? Sliden jämäkkyys, kuulokeääni, softa jne.?

2. MGM

MGM Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    3141
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    Vastataan itselle, että Slide ihan riittävän jämäkkä, ainahan ne hieman jostain "klonksuu", mutta parempi, kuin esim. oli N95:llä sliden jämäkkyys. Todella pieni ja kevyt, tuntuu hyvältä kädessä ja mielestäni erittäin tyylikäs myöskin (harva halpa malli on myös ulkoisesti hyvännäköinen). Softa hieman takkuilee, mutta ei merkittävästi, eli ei haittaa ainakaan minua itseäni. Kuulokeääntä tms. ei vielä testattu. Mielestäni ihan kelpo halpis puhelin 100€:n hintaan, mutta lopullisen tyytyväisyydenhän voi sanoa vasta kuukausien päästä jos puhelin kestää ja toimii jatkossakin.

Edit:Kuulokeääni on voimakas ja selkeä. Osa soittoäänistä ja herätysäänistä on surkeita ja hiljaisia. Värinä kuitenkin melko voimakas, johon jo pelkästään saattaa herätä (minä itse ainakin), jos kovalla alustalla puhelin.

3. MGM

MGM Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    3141
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    Tän puhelimen akussa ilmeisesti jotain vikaa, kun akku tuntuu kestävän n.2 päivää, vaikka ei tekis käytännössä mitään puhelimella. Kuitenkin valmistaja antaa valmiusajaksi yli 400h...

Edit: En tiedä mikä akussa/puhelimessa oli viimeksi vikana, mutta nyt tuntuu akkukesto aika normaalilta, parantunut huomattavasti heti seuraavan latauksen jälkeen. Nyt jo useita päiviä (4-5 pvää) kestänyt ja akkua edelleen jäljellä n.25% puhelimen mukaan.

Jaa tämä viestiketju