1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Sony Ericsson T280i käyttökokemukset

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Jamppa74, 12/9/08.

1. Jamppa74

Tykkäykset:
    0
  2. Harald73

Tykkäykset:
    0
    Täällä ei kukaan käytä ns. peruspuhelimia, joten mistä otat käyttökokemuksia, kun ei niitä kenelläkään ole???

Toisaalta nämä peruspuhelimet on yleensä aika toimivia, turhat ominaisuudet on karsittu ja pelkät hyödylliset ominaisuudet jäljellä, joten eihän ne kiinnosta täällä ketään.

Kannattaa googlettaa maailmalta jos vaikkapa löytyisi joku, joka on tuollaista käyttänyt.

3. jakevm70

jakevm70

Tykkäykset:
    1
    Mulla on nyt vähän aikaa ollut käytössä T250i kun kyllästyin liikoihin ominaisuuksiin ja halusin ihan perusluurin.
    Ja olen ollut tosi tyytyväinen. Vahvan tuntuinen, hyvä akkukesto, siistin näköinen ja passelin kokoinen.
    Ja halpakin oli vielä kaiken muun hyvän lisäksi, 39€.

4. flatron

Tykkäykset:
    0
    Ostin tuon SE T280 työpuhelimeksi viikko sitten ja olen muuten tosi tyytyväinen mutta kaiuttinen ääni on huono, mahtaako olla ominaisuus tai vika, onko muilla tällaista "ominaisuutta", pitäisikö lähettää takuuseen?

5. Arnold

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia E4
    Kyllä osa käyttää, ja vieläpä huomattavasti yksinkertaisempia peruspuhelimia kuin T280i, jossa on sentään kamera, radio, Bluetooth ym. monelle täysin turhia juttuja.

(Itsellä ei vielä käyttökokemuksia mallista, kun lähettivät yksilön, johon ei virta kytkeydy ollenkaan.)

6. Sjeinfeld

Sjeinfeld

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    6710
    Olisi tarkoitus hankkia kakkos/kolmospuhelin ja tämä Erkki Perus pisti silmään. Onko kellään enää tällaista patukkaa käytössä? Arkielämän akkukesto ja olosuhteiden sietokyky kiinnostavat (näytön naarmunsieto, kuorien maalit jne.). Toinen periaatteessa kiinnostava karvalakkimalli olisi T303.

Jaa tämä viestiketju