1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Sony Ericsson T200

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja G.I, 14/1/03.

1. G.I

Tykkäykset:
    0
    Sanokaas kylmät totuudet ja kuumat valheet tuosta kännykästä ? olen ajatellut ostaa tuon T200:n, mutta en oikein tiedä että kestääkö se ja toimiiko hyvin, joten voisitteko heittää palautetta keillä on tuo känny ja muutkin kellä on ollut kokemusta tuosta kännystä.....

2. _chris_

Tykkäykset:
    0
    Ollut itsellä käytössä muutaman viikon. Olen ollut Nokialaisten käyttäjä ajalta 1610. joten pieni oppimiskäyrä on ollut SE:hen totutellessa. Mutta päivä päivältä se tuntuu aina vain paremmalta.

Vaikuttaa hyvin näppärältä ja toimivalta puhelimelta. Ei mitenkään lelumainen, kuten Nokian halvemmat mallit. Napakat ja täsmälliset näppäimet, sujuva valikko ja muutenkin kaikki pelaa ihan siististi. WAP ja GPRS tuntuu pelittävän. Erityisesti kolmitaajuus oli plussaa tuon hintaisessa puhelimessa.

Mustat kuoret ja sininen näyttö on sopivat hyvin yhteen.

3. Fundamental

Tykkäykset:
    0
    Mä oon ollu täysin tyytyväinen T200:aan.. voin suositella.. ainut miinus on ettei ericsson näköjään edelleenkään osaa laittaa tekstiviestiä kirjoittaessa montako merkkiä on jäljellä! Pientä opettelua tää vaatii kaikkien nokioiden ja siemensien jälkeen.. kannattaa ostaa! Hyvin rokkaa gprs:n kanssa..

4. pplehto

Tykkäykset:
    0
    Mä ostin T200:sen pari päivää sen jälkeen, kun se tuli markkinoille.

Tässä ongelmat, joihin olen törmännyt:
    - Tekstiviestin kirjoittaminen on todella hidasta mutta toimivaa
    - Mypictures ohjelma ei oikein täysin tunnu toimivan puhelimesta tietokoneeseen päin.
    - Valmiusaika ei lähellekään luvattuja (todellinen ~ 4vrk tunnin puheella)

Hyviä ominaisuuksia mm.:
    - Pieni koko, paino ja tukevuus
    - Hyvät näppäimet näin pieniksi
    - Wap toimii hyvin GPRS:llä
    - Tarpeeksi looginen käyttis
    - Yhteensopiva Nokian kuvaviestien kanssa

Summana voin sanoa, että suosittelen kaikille halvan peruspuhelimen ostajille!

5. _chris_

Tykkäykset:
    0
    Itselläni ainakin se kertoo kun aletaan lähestyä maksimipituutta. Eli kun kirjoittaa viimeisiä (noin 20-25) merkkejä, ilmestyy lukema näytön yläkulmaan.

6. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Jep. Sama ominaisuus löytyy myös R600:sta.

7. JPJ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Jos olet nokian käyttäjä ollut niin vaikeampaa on käyttö. Missään nimessähän se vaikeata ei ole kuitenkaan!

+hyvä näyttö
    +hinta

-muotoilu
    -valikot

Tuossa pari kokemusta muistui mieleen. Tosin puhelinkaan ei ollut kuin alle viikon!

8. anon

Tykkäykset:
    1
    Nopeampaa kuin T65:llä. Ennen T200:sta omistin R320:n, joten tuo lagaaminen on todella vähäistä verrattuna siihen.
    Aivan samaan lopputulokseen pääsin itse, tosin varsinaista hyötyä ei puhelin->pc siirrosta ole ollut, mutta olisi kiva jos se toimisi. :) Valmiusaikaa syö mm gprs:n käyttö, kun sitä ei ole/eli ei käytä sitä palvelua, puhelin kestää enemmän.. mutta alle luvatun tuo valmiusaika on.
    Unohdit mainita, että yksi parhaimmista designeista.
    Huomattavasti T65:n näppäimiä paremmat. Itse pidin tosi paljon niistä.

Kilpailukykyinen gprs-nopeus, ei valittamista. En tiedä nokian "halvemman pään" luureista tms, mutta ihmiset ovat sanoneet, että t200:n gprs-ominaisuudet ovat hinta/laatu suhteeltaan erinomaisia ja voin itse olla samaa mieltä.

Kuvaviestit + ym muu sen ympärillä pyörivä turha rahastus on turhaa.. mutta kai tuo sitten on kivaa? En ymmärrä, en sitten lainkaan.

Samoin..
    itse ostin tuon T200:n väliaikaispuhelimeksi, koska tarvitsin gprs-palvelua, erittäin kätevä siihen tarkoitukseen se olikin. SE P800:n omistajana en jäänyt kaipaamaan mitään T200:n ominaisuuksia puhelinta vaihdettaessa.. tai ei.. jäin.. se sininen näytön taustavalo oli hieno. :)

9. Fundamental

Tykkäykset:
    0
    Joo en oo sit vaan uskaltanu mennä noin pitkälle, kun oon pelänny, et sanat loppee keskes.. hieno homma!

10. Nuhnu

Tykkäykset:
    0
    Itse päädyin T200 sen hinta/laatusuhteen takia. Ja lähinnä GPRS käyttöön, mut halusin sen myös olevan hyvän näköinen (muuten olisin ottanut r600 tai m50). Aikaisempina puhelimina on ollut erkki 628, sekä mokia 3310.

+hyvä näyttö
    +valmiusaika hyvä (7 vrk, vielä olis ollut akkua jäljellä)
    +Ilman latausta GPRS käytössä n. 4-5 tuntia.
    +voi käyttää "taskulamppuna"
    +hyvän näköinen (varmaan sonypoikien suunnittelema)
    +ei ole jokaisella vastaantulijalla ;)
    -Käyttö logiikka erinlainen kuin mokiassa, mut käyttökelpoinen
    -ei vielä 4+1 aikavälin softaa... kai?

11. hepeli

Tykkäykset:
    0
    Sikahyvä luuri hintaisekseen. Kaunis, pieni, hyvä viimeistely, hyvä näppäintuntuma, hyvä näyttö. Miinuksena se että valikot ei pyöri ympäri, suppea käyttöohje, hiljentäminen vaatii monta näppäilyä. Haluaisin kovasti tietää mitä tietyt GPRS-WAP asetukset tarkoittaa mutta käyttöohje vaikenee. Epäilemättä paras puhelin hintaluokassaan (vrt iso ja ruma 3510).

12. Esa Isopahkala

Esa Isopahkala Ylläpitäjä

Tykkäykset:
    1331
    Puhelinmalli:
    Nexus 5x, Lumia 1020
    Kaksi painallusta eli c- ja 1-näppäimet (c pitkä painallus).

13. hepeli

Tykkäykset:
    0
    Joo, mutta ensin näppäinlukko pois päältä, sitten tuo, ja näppäinlukko takaisin päälle. On turhan pitkä proseduuri jos on aikaisemmin käyttänyt 7110.

14. Jukka-k

Tykkäykset:
    0
    Missä (ei läppä)puhelimessa tuo on muka helpompi? Nokiassa profiilivalikko on tosi epälooginen ja hankala.

15. hepeli

Tykkäykset:
    0
    En tiedä. Minusta näppäinyhdistelmät voisivat toimia vaikka näppäinlukko olisikin päällä. Jos hiljennys olisi c ja 1 yhtäaikaa, niin tuskin tämä voisi taskussa vahingossa tapahtua kun c ja 1 evät ole edes vierekkäin.

16. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Anteeks kuinka?
    Mikä ongelmana?

17. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788