1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Sony Ericsson Stereo radio Handsfree HPR-20

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja R.L., 5/2/04.

1. R.L.

Tykkäykset:
    0
    Elikkä jos kyseinen laite kiinnostaa niin olen nyt päivän verran tota laitetta käyttänyt ja todella tyytyväinen olen ollut! Ääni on paljon parempi kuin odotin. Muistiin saa laitettua 10 eri kanavaa. Lisäksi siinä on ns. bassotoiminto minkä hyöty on kuitenkin aika pieni . Kuulokkeet sopivat hyvin korvaan, vaikkakin ovat minun mielestä melko isot. Ainoana miinuksena sanoisin, että akkua kuluttaa aika paljon. Muuten sanoisin, että kaikin puolin hintansa ( n. 45 Eur ) arvoinen vehje.

2. joonas

Tykkäykset:
    0
    no mites noi kanavat kuuluu? säriseekö? kuuluuko sisällä hyvin? entäs syrjäisellä paikalla? kuluttaako paljon akkua?

3. paul_a Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Sonyn kuulokkeet, eli ihan ok äänet. Kuuluvuus imho myös ihan ok, Nova kuuluu hyvin kaikkialla (myös sisällä). KissFM kanssa on ongelmaa sisällä, mutta ulkonakin Pioneerin 7400 auto-cd/mp3-soitin rätisee (vain kaupungissa).

Ei näyttäisi virtaa kuluttavan niin paljon, mutta tuossahan sitten on kaks kuuloketta joten niitä pystyy köyttämään aika hyvin yhteen :) Piuhat on ehkä hivenen lyhyitä, radiotahan ei ole tarkoitus pitää klipsulla vyössä. Mutta kun itse maksoin siitä alle 40€ niin olen ihan tyytyväinen - meinaan kylläkin sijoittaa jabra250 kun hinnat tippuu siihen 70€ paikkeille.

4. Blazevim

Tykkäykset:
    0
    Vahvistan itsekin ettei tuo kuluta akkua paljoa..

Itse käytän tuota radiota aktiivisesti, ja koko päivän aikana ei mennyt kuin pari pykälää. Erittäin vähävirtainen laite, mutta aika laadukas. Mikki ja kuulokkeet ovat myös hyviä. Ääni on puhdas eikä särisee. Juu se soveltuu parhaiten takin sisätaskuun tai muualle rinnan kohdalle. Sillä ei ylety vyöhön asti. Kuulokkeitten johto on siinänsä mukava ratkaisu että toisen kulokkeen johto menee niskan kautta eikä jää häiritsevästi roikkumaan leukan alla.

Jaa tämä viestiketju