1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Sony Ericsson P900:n päivittämisestä

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Jani_K, 25/12/03.

1. Jani_K

Tykkäykset:
    0
    mitäs kelettäkun ei minulla toimi toi päivitys se:n sivuilla, oli se sitten manual mode tai automatic modella vedetty... se kysyy sitä vertifikaatiota lopuksi ja painan kyllä mutta sitten se tulee vaan takasin alkuun.. onko mulla liian uus java-versio tai jotain kun käytän uusinta? vai mitähelevettiä... mitä javaversioita teillä on käytössä siinä päivityksessä?

2. jk

jk Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    54
    Puhelinmalli:
    Useita erillaisia
    Jep itsellä on tökännyt päivitys siihenkohtaan kun olen ladannut asennus ohjelman ja asentanut sen,jonka jälkeen tulee viesti "please wait" ja sivun mukaan tarkistetaan serveriltä uusinta versiota sen jälkeen ei ole tapahtunut mitään.Pisimillään odotin 25min.Voisiko joku päivityksen tehnyt kertoa mitä "please wait" tekstin jälkeen pitäisi tapahtua,sekä onko jollain muulla ollut saman laisia ongelmia

3. stack

Tykkäykset:
    13
    Mulla ei suostunut toimimaan tuo päivitys Firebirdin kanssa.. IE6 puolestaan toimi.

4. Naukkis

Tykkäykset:
    2
    Päivityksestä.

Itselläni vei päivitys kaikkine kommervenkkeineen reilun tunnin, sen please waitin jälkeen latas softan serveriltä (siinä näkyi muistaakseni aika arvio, minulla kesti n.20 min adsl 512/512), sen jälkeen alkoi softan asennus, jossa meni noin puolisen tuntia, siihen päälle back up ja palautus.

5. Jani_K

Tykkäykset:
    0
    juuno mulle tulee ruutuun "unknown error" ja siihen se sitten jääpi.. konsoliin tulee seuraavaa tekstiä:

Sony Ericsson Update Service

Applet version: v1.12

DocumentBase:http://www.sonyericsson.com/updateservice/nocache/P900/

FilesDir:http://www.sonyericsson.com/updateservice/nocache/P900/

start()

hf.path file=C:\hf.path

InstallDir = C:\Program Files\Sony Ericsson\Update Service

versions should be:1.11, 1.00

install_package_version=1.11

upgrade_package_version=1.00

Installation up2date!

up2date

Action found

Exception when downloading http://www.sonyericsson.com/updateservice/nocache/P900/../../files/startjar/start133.jar

java.lang.NegativeArraySizeException

at hfstartapplet.Starter.downloadStartJar(Starter.java:871)

at hfstartapplet.Starter$1.run(Starter.java:383)

Start.jar download failed

6. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itselläni ei toiminut, mutta kun tein palomuuriin reiät tuoll esivulle ja ohjelmalle niin jo toimi. Kaverilla auttoi kun sammutti palomuurin päivityksen ajaksi.

7. Jani_K

Tykkäykset:
    0
    ei auta palomuurinkaan poisto... plääh, ärsyttäviä tämmöset vehkeet

8. Jani_K

Tykkäykset:
    0
    jaahas, alkoi toimimaan kun vaihoin tietokonetta... windows server 2003:n ei näemmä ole ihan yhteensopiva prkl... winukka 2k:lla vedin läpi ongelmitta, ainakin melkein.

9. Frank

Frank Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    14
    Puhelinmalli:
    Samppa S7 Duos
    Eihän se ole edes yhteensopivuuslistassa, kuten ei ole Linuxkaan. Sehän on serverikäyttis eikä mikään työasema... haloota vaan.

10. Jani_K

Tykkäykset:
    0
    nojoomut.. nojoo... ihan sama x)

Jaa tämä viestiketju