1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Sony ericsson p800

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja viude, 16/8/04.

1. viude Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Eli kysyisin kannattaisko nokia 6600 vaihtaa p800. Onko se läppä joka on p800 niin vaarana jäähä taskun reunaan kiinni kun sen ottaa taskusta pois. Sekä onko se puhelin kokonaan englannin kielinen. Ja miten on se kosketus näyttö kestääkö se kuinka hyvin esim farkkujen taskussa olemista koulussa.

2. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Jos kosketusnäytöstä pitää, niin kyllä.
    Kyllähän siinä vaaransa on, mutta "läppäähän" ei ole välttämättä käytettävä.
    Puhelimeen saa suomenkielisen softan.
    En ole vuosikausiin ollut koulussa, mutta uskoisin, että käyttäytyy samoin kuin muuallakin, eli rikkoutumisen vaara on taskussa pidettäessä.

Sony Ericsson P800:n käyttökokemukset 3

3. mik-ko

mik-ko Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Läppä ei ole kertaakaan takertunut taskun reunaan kiinni ja kyllä aika käsi saa olla jos läpän saa rikki kun puhelimen ottaa taskusta pois. Kosketus näyttö ei varmasti hajoa, jos pidät puhelinta normaalisti farkkujen taskussa. Mulla on ollut puhelin kohta vuoden ja olen pitänyt sitä farkkujen taskussa, eikä ainakaan vielä ole rikki mennyt. Olen myös pudottanut puhelimen kolmisen kertaa lattialle, noin metrin korkeudesta eikä kosketusnäyttö ole hajonnut. Eli et saa rikki normaalilla käytöllä, mikäli pidät läppää näytön suojana. Ei se heikommin hajoa, kuin normaali puhelin.

4. mth

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    1020
    Hyvin om mulla ainakin farkkujen taskussa puhelin kestänyt, vaikka en läppää pidäkkään paikallaan. Muutenkin kyseessä on hyvä puhelin jossa monipuolinen käyttis. Meinaatko vaihtaa 6600:sen tuohon p800:seen, vai ostaa p800 lisäksi. Jos vaihto kiinnostaa, niin pistä yv:tä, koska voisin olla kiinnostunut vaihtamaan...

5. XP

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Touch PRO2
    ittekin olen puoli vuotta farkkujen taskussa pitänyt läpän kanssa ja ilman läppää ja näyttö on samanlaisesse kunnossa kun ostaessa kaupasta

Jaa tämä viestiketju