1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Sony Ericsson P800 kamera rikki

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Blur, 9/11/05.

1. Blur

Blur Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Nokia N9 16GB + DNA / HTC Desire Z + Saunalahti
    Ostin tossa P800:sen jossa kamera rikki ja aattelin kysässä, jos jollain ollut samanlaista ongelmaa.
    Elikkä kun käynnistää kameran, ei sieltä periaatteessa lähde mitään kuvaa, vaan etsin on aivan samanvärinen kuin muu osa näytössä.
    Kuvat kertoo enemmän kuin muutama sana, joten
    http://www.corded.org/~blur/P800_Kamera_Rikki/

Pitää jokupäivä kunhan kerkiää niin avata toi ja kattoa jos joku ois irti..

2. Divi

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Xperia U
    Voisko softapäivitys auttaa? tai perusnollaus?

3. Arde Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Oletko kokeillut jotain muuta kamerasoftaa, camerafx, photoacute jne.?

4. Blur

Blur Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Kokeiltu on..
    Edelliseltä omistajalta =
    "jos osaa niin voisi tarkastaa onko linssi vioittunut vai ohjelmallinen vika. kokeilin toista symbianille tarkoitettua kamera ohjelmaa eikä toiminut silläkään. "

5. rutina

rutina Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z1 Compact
    Pöh, toihan nyt on ihan P800:n tyyppivika, buutti tai pari, niin pitäisi toimia. :)

6. Blur

Blur Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Arvaa onko puhelinta buutattu montaa kertaa :) Itse varmaan 10 kertaa käynnistänyt uudelleen tässä parin päivän sisään, ainakin..
    Onko muuten kenelläkään tietoa miten tuosta "muisti ei riitä"-jutusta pääsee eroon kun yrittää viestiä lähettää, äärimmäisen vittumainen nimittäin.

7. Arde Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Just sama viesti vika oli myös mullla (todella ärsyttävää) mutta koska olin ostanut puhelimen Maifonista niin laitoin huoltoon aina kun vika ilmeni, sanoivat että muisti oli täynnä, 3 kertaa kun oli huollossa ollut niin peruin kaupan ja sanoin että kun tulee toinen kappale niin otan sen.
    Nykyisessä ei vikaa ole ollut, turha sanoa että vika johtuisi SIM kortista, asennetuista ohjelmista jne. vika vaan esiintyy muutamissa kappaleissa. Silloin kun vika ilmenee on turha naputtaa lähetä, lähetä ... itse sain viestin lähtemään kun odotin hetken aikaa.

8. Blur

Blur Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Juuh, tää on mun toinen P800, ensimmäinen teki ihan samoin..
    Puhelimen kun sammuttaa ja käynnistää uudelleen niin se auttaa, muttei viitsisi ihan kokoaikaa käynnistellä uusiks..
    Tuli tilattua uus akku tähän, nokian ada-2 ja vielä uudet kuulokkeetkin niin kohtahan tällä pauhaa rokki ja toiminta-aikaakin on riittävästi..
    (Ostin JT-Net:istä 1500mAh tarvikeakun, 19e+1e pk, toivottavasti on kunnollinen.. Ainakin saman merkkinen T610:n tehoakku on isällä toiminut paremmin kuin alkuperäinen uutena.)

EDIT: niin joo, tein tänään alkutilan palautuksen ja ei se ainakaan auttanut kameraprobleemaan niin kuin arvelinkin, pitää hommata 8-koon torxi ja avata toi jos sieltä jotain selviäis..

9. Arde Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Mulla auttoi ihan pelkästään hetken odottelu (2min), JT-net:istä tilasin itsekin 1200mAh akun mutta ensimmäinen ei toiminut ollenkaan ja toisessa ei havaittavaa eroa alkuperäiseen. ada-2 adapterissa ei sitten ole mikki mahdollisuutta, itse olen vaihtanut suoraan uudet korvanapit vanhojen tilalle, nyt käytän Koss The Plug nappeja ja äänessä ei todella ole valittamista. Kerro ihmeessä tuliko toiminta-aikaa enemmän uudella akulla.

Ainiin P800/P900 strereokuulokkeita (Maifon 25e) saa digipiste.fi verkkokaupasta 12e hintaan :)

10. Blur

Blur Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Ei mulla silleen mikille oo niin tarvetta, jos tulee puhelu niin sitten nappasee luurit irti ja puhuu normaalisti. Tilasin nimittäin kossin ksc-75:t eilen, joita ei viiti ruveta sovittamaan pelkästään ton puhelimen kuulokkeiks..
    Pitää tos viikonlopun aikana testailla tuota akkua, toi nykynen on kuitenkin aika finaalissa (kestää ~päivän)

11. Blur

Blur Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Doodiih, avasin sitten luurin ja ei tuntunu mikään olevan vituillaan, kameramoduuli voi olla vissiin sit vaan rikki.. siinä oli merkillinen nuoli ja kolo, uskoisin että sen saisi auki mutten jaksanut yrittää enempää..
    Taitaa jäädä tähän, olkoot kamerattomana sitä kuitenkaan tarvii.

Jaa tämä viestiketju