1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Sony Ericsson K750i MMS-viestien asetukset hukassa!!

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja anttuk, 29/4/06.

1. anttuk

Tykkäykset:
    0
    Eli ostinpa tuossa 2kk sitten kyseisen puhelimen, mutta en ole vieläkään onnistunut lähettämään viestiä, muuta kun saunalahden asiakaspalveluun...ja vastaan ottamaan viestejä.

Eli kertoisiko joku miten saisin nämä kuvaviestit toimimaan, etenkin lähetyksen ja onko jollain ollu ongelmaa sen kanssa...liittymä on Saunalahti Ykkönen ja setukset on tilattu niin sieltä kuin Sony Ericssonin sivuilta, kuin näppäiltu manuualisesti http://palsta.saunalahti.fi/index.php/topic,2892.0.html, jonne paikallinen saunalahden toimipiste opasti...

Eli jospa nyt joku kertoisi juurtajaksaen ja vaihe vaiheelta, miten saan MMS:n toimimaan...

..vai onko niin ettei Nokia 6220, Nokia 6110i ja Nokia 3220 osaa ottaa kuvaviestiä vastaan...kaikilla noilla vastaavaa liittymä ja ottavat muilta viestiä silti vastaan.

KIITOS JO ETUKÄTEEN JOS JOKU TÄMÄN SELVITTÄÄ...

...kuulemma vain saunalaähdella on ollut ongelmia MMS:n kanssa K750i:n kanssa!!

2. jontteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Moro .

Sama homma , K750i ja saunalahdelta tilatut asetukset eivät toimineet tai edes asentuneet erkkiin. Tilasin sitten asetukset valmistajan sivuilta ja viestit ovat nyt kuulemma menneet perille..

Tässä minun tapauksessa vika oli saunalahdelta tulleissa asetuksissa .

3. halojaa

Tykkäykset:
    0
    Yhdyn edelliseen puhujaan eli toimivat asetukset olen saanut SE:n sivujen kautta, hyvin toimivat saunalahden ja kolumbuksen liittymissä.

4. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
  5. erics

Tykkäykset:
    0
    Itse sain mms:n toimimaan seuraavasti. Menin omassa puhelimessa Saunalahden palveluvalikkoon. Löytyy Viihde....Saunalahti....Asetukset....MMS-asetukset....Tästä tilasin asetukset. Asensin saapuneet asetukset ok. Ja huom. tämän jälkeen on lähetettävä yksi mms viesti (lainaus Saunalahden GSM-liittymien käyttöoppaasta: MMS-palvelu aktivoituu, kun lähetät liittymälläsi ensimmäisen multimediaviestin.)
    Otin kännykällä simppelin kuvan jonka lähetin kaverille testausmielessä, ja tämän jälkeen olen voinut vastaanottaa, ja lähettää mms:iä.
    Käytössä w800 ja Saunalahden ykkönen.

Jaa tämä viestiketju