1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

SONY ERICSSON K508i APUA TARVITAAN

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Glycerin, 17/7/06.

1. Glycerin

Tykkäykset:
    0
    Tota, minulla ois SE k508i , ja siinä nyt on käyny sellai et tatti ei toimi enään, se ei ota vaik painat kuinka, ja sit joskus se ottaa niinkuin painaisi keskelle..:S et oisko mitää tietoo kuinka sen saa pois jos saa

2. HemmoHohto

Tykkäykset:
    0
    Likaa tatin välissä, taitaapi olla SE KXXX-sarjan tyyppivika.
    Takuuhuoltoon jos löytyypi takuuta vielä. Jos ei, niin kuoret pitää avata ja puhdistaa tatti.

3. Kadak

Tykkäykset:
    0
    Sama homma täällä, mutta vähän pahempi vain eli joy sticki ei toimi enää yhtään. Paljonko huollossa korjaus voisi maksaa? Miten saisi itse irrotettua etukuoren ja puhdistaa tatin, mikäli ongelma voisi olla siinä?

4. Josses

Tykkäykset:
    0
    Omasta K500i:ssä on takakuoren alla, kummallakin puolin akkua pienet klipsuttimet joita pitää painaa kohti akkua jolloin etukuoren voi kammeta pois. Etukuoren saa irti irti yläkulmasta linkkuveitsellä tai kynnellä vääntämällä jonka jälkeen kuori on kiinni enää niillä kahdella klipsulla. Tatissa on yleensä vain pölyä. Pikahoitona voi koittaa pyörittää tattia reilulla painalluksella useita kertoja vasta- ja myötäpäivään. Auttaa yleensä joksikin aikaa.

5. jh223

Tykkäykset:
    0
    Eli niin kuin Josses ensin sanoi niin kummallakin puolella akkua kuoren klipsut painetaan alaspäin ja samalla vähän ulospäin työntäen. Voi olla aika tiukassa. Sitten olen itsellä talttapäisellä meisselillä kammennut kuorta hieman ulospäin pohjan liitinriman ja kuoren välistä, jolloin kuori irtoaa kiinnityksistä jotka ovat liitinrimojen molemmilla puolilla (Ekalla kertaa hajotin hieman toista kiinnikkeistä ennen kuin tajusin avata oikein, mutta onnex kuori pysyy vielä tiukasti kiinni). Sitten kuoren voikin jo varovasti ottaa irti.

Ite olen vaan puhaltanut tikun juureen ja liikutellut sitä ja hieman pyyhkinyt suurimpia kakkoja pois. Nyt on taas toiminut jo pitkän aikaa ilman toimenpiteitä.

Jaa tämä viestiketju